نویسنده و کارگردان قسمت دوم فیلم ترسناک Pet Sematary مشخص شد

18 May 2021 - 14:02
Pet Sematary

لیندزی بییر برای به قلم درآوردن فیلم‌نامه و کارگردانی قسمت دوم‌ فیلم ترسناک کمپانی پارامونت با عنوان «قبرستان حیوانات خانگی» انتخاب شده است.

قسمت اول فیلم ترسناک Pet Sematary براساس یکی از شاهکارهای نوشته شده توسط استیون کینگ (Stephen King) به همین نام، در سال ۲۰۱۹ در سینماها به نمایش درآمده است. البته اولین فیلم ساخته شده براساس این رمان تحسین شده و ترسناک در سال ۱۹۸۹ تولید شده و وظیفه کارگردانی آن را نیز خانمی با نام ماری لمبرت (Mary Lambert) بر عهده داشته است. متأسفانه قسمت دوم این فیلم که در سال ۱۹۹۲ و با عنوان Pet Sematary Two در سینماها به نمایش درآمده، فیلمی بسیار ضعیف بوده و با واکنش منفی بسیاری از منتقدین رو‌به‌رو شده است. وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز دوباره ماری لمبرت بر عهده داشته است.

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت ددلاین، با توجه به هدایت این دو فیلم توسط کارگردانی زن، مدیران اجرایی کمپانی پارامونت نیز انتخاب خانمی را برای به عهده داشتن وظیفه کارگردانی قسمت دوم فیلم Pet Sematary ضروری دانسته‌اند و بدین ترتیب آن‌ها لیندزی بییر (Lindsey Beer) را برای هدایت این پروژه انتخاب کرده‌اند. او علاوه بر کارگردانی قسمت دوم این فیلم، فیلم‌نامه آن را نیز براساس پیش‌نویسی نوشته شده توسط جف بولر (Jeff Buhler) به قلم درآورده است.

این نویسنده در حال حاضر قرار است وظیفه نوشتن فیلم‌نامه هشت پروژه دیگر را نیز در آینده بر عهده داشته باشد که از جمله این پروژ‌ه‌ها می‌توان به فیلمی با عنوان M.A.S.K.: Mobile Armored Strike Command و با کارگردانی اف. گری گری (F. Gary Gray) و فیلم مورد انتظاری با عنوان The Kingkiller Chronicle که داستانش اقتباسی از سری کتاب‌های فانتزی و بسیار محبوب نوشته شده توسط پاتریک روتفوس (Patrick Rothfuss) می‌باشد، اشاره کرد. با انتخاب شدن لیندزی بییر برای به قلم درآوردن فیلم‌نامه پروژه‌هایی بزرگ، او به آرامی در حال تبدیل شدن به نویسنده‌ای شناخته شده می‌باشد.

کمپانی پارامونت هنوز اعلامیه‌ای را برای مشخص شدن خلاصه داستانی قسمت دوم فیلم Pet Sematary منتشر نکرده است. پیش از این نیز، خود استیون کینگ رمان Pet Sematary را ترسناک‌ترین رمانش خوانده است.

فیلم ساخته شدن براساس این رمان در سال ۱۹۸۹ نیز اقتباسی وفادارانه از این رمان می‌باشد.

داستان این فیلم بر روی کاراکتری با نام لویی کرید (پزشکی در شیکاگو) تمرکز دارد که به او پیشنهاد کار کردن در دانشگاه شهری با نام ماین داده می‌شود و او نیز با قبول کردن این پیشنهاد، به همراه خانواده‌اش به این شهر نقل مکان می‌کند. با پیش آمدن تراژدی غم‌انگیزی برای این خانواده، او متوجه می‌شود که قبرستان پشت خانه‌اش، دارای قدرت‌های خاصی می‌باشد که می‌تواند به او کمک کند. داستان ادامه ساخته شده از این فیلم در سال ۱۹۹۲ نیز بر روی خانواده جدیدی تمرکز داشته که به‌تازگی به این شهر نقل مکان کرده‌اند و سپس با شنیدن داستان‌هایی در رابطه با این قبرستان، درگیر ماجراهایی ترسناک می‌شوند.

هنوز مشخص نیست که آیا فیلم‌نامه‌‌ای که لیندزی بییر قرار است برای قسمت دوم فیلم Pet Sematary بنویسد دارای همین روند داستانی خواهد بود یا خیر. با توجه به‌ نوشته نشدن ادامه‌ای برای این رمان توسط استیون کینگ، هیچ منبعی وجود ندارد که این نویسنده مجبور باشد برای نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم این فیلم به آن وفادار باشد، بنابراین دست او برای به قلم درآوردن داستانی جدید و تولید فیلمی ترسناک کاملاً باز است.

تولید‌کنندگان این پروژه را لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و مارک وحرادیان (Mark Vahradian) تشکیل می‌دهند.

قسمت دوم فیلم Pet Sematary قرار است به صورت انحصاری در شبکه اینترنتی Paramount+ به نمایش گذاشته شود. هنوز تاریخی برای پخش این فیلم اعلام نشده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.