اکران فیلم Infinite به صورت انحصاری در پارامونت پلاس

7 May 2021 - 22:10

فیلم اکشن جدید Infinite (بی‌نهایت) با بازی مارک والبرگ به طور انحصاری در شبکه پارامونت پلاس اکران خواهد شد. شرکت ViacomCBS (ویاکام‌سی‌بی‌اس) با انتشار فیلم سینمایی Infinite به طور انحصاری در پارامونت پلاس سرویس استریم خود را افزایش می‌دهد. فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار Infinite اثر آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) با نقش آفرینی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) پیش از این به دلیل همه‌گیری کرونا به تأخیر افتاده بود، اما اکنون تنها راه تماشای آن از طریق خرید اشتراک در سرویس پارامونت پلاس است.

بزرگ‌ترین فیلم‌های پارامونت مانند Mission Impossible 7 و No Time To Die و A Quiet Place: Part II چهل و پنج روز پس از عرضه، در سرویس پارامونت پلاس قرار خواهند گرفت. با توجه به اینکه Infinite به طور انحصاری در پارامونت پلاس منتشر می‌شود، ViacomCBS قصد دارد با اتخاذ رویکرد شرکت‌های بزرگ مانند دیزنی و برادران وارنر که هر دو فیلم‌های بزرگ را به ترتیب در دیزنی پلاس و اچ‌بی‌او مکس منتشر می‌کنند، دامنه فعالیت استریمینگ خود را گسترش دهد.

اگر این اقدام موفقیت آمیز باشد، احتمال دارد در آینده نزدیک شاهد انتشار فیلم‌های بیشتری از پارامونت در پارامونت پلاس باشیم. حتی ممکن است فیلم‌ها به طور همزمان هم در سینماها و هم در پارامونت پلاس اکران شود. پیش از این پارامونت پلاس از قصد خود برای افزودن هزار فیلم در اوایل ماه ژوئن و هزار و پانصد فیلم دیگر تا پایان ژوئیه به سرویس استریمینگ خود خبر داد. کمپانی ViacomCBS همچنین قصد دارد از سال ۲۰۲۲ هر هفته یک فیلم اختصاصی را در پارامونت پلاس منتشر کند.

در فیلم Infinite، والبرگ نقش ایوان مک‌کالی را بازی می‌کند. او دچار توهماتی و خاطراتی از مکان‌هایی که قبلا ندیده بود می‌شود و فک می‌کرد دچار بیماری روانی شده است اما بعدا با گروهی از افرادی روبرو می‌شود که خود را ابدی‌ها می‌نامند. این افراد قادر هستند خاطرات گذشته خود را به یاد بیاورند و با استفاده از دانش گذشته خود یک دشمن شرور که تهدیدی برای بشریت است را متوقف کنند.

بازیگران فیلم Infinite شامل چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor)، سوفی کوکسون (Sophie Cookson)، جیسون مانتزوکس (Jason Mantzoukas)، روپرت فرند (Rupert Friend)، توبی جونز (Toby Jones) و دیلن اوبراین (Dylan O’Brien) هستند.

فیلم‌نامه فیلم بی‌نهایت توسط جان لی هنکاک (John Lee Hancock) و یان شور (Ian Shorr) نوشته شده است. فیلم سینمایی Infinite در ماه ژوئن امسال و به طور انحصاری در پارامونت پلاس در دسترس خواهد بود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.