تصاویر اولیه فیلم Uncharted با بازی تام هالند منتشر شد

27 May 2021 - 16:07
فیلم Uncharted

کمپانی سونی تصاویر اولیه فیلم Uncharted به کارگردانی روبن فلیشر و با بازی تام هالند و مارک والبرگ را منتشر کرد.

کمپانی سونی در یک ویدیوی تبلیغاتی که بیشتر روی کارمندان آن متمرکز است تصاویر مختصری از این فیلم ارائه کرد که نمایی اجمالی از کاراکتر‌های تام هالند (Tom Holland) و مارک والبرگ (Mark Wahlberg) یعنی نیتن دریک و ویکتور سالیوان معروف به سالی را نشان داد. چیز زیادی از این دو ثانیه که به سرعت گذشت به غیر از این که این دو در یک رویداد با کراوات‌های سیاه هستند، نمی‌توان مشاهده کرد.

همچنین این تصاویر بدون مکالمه هستند؛ بنابراین ما فقط می‌توانیم براساس آن چه نمایش داده می‌شود، فرضیاتی ارائه دهیم. در این ویدیوی مختصر سالی با کت و شلوار مشکی از کنار نیتن عبور می‌کند و سپس ویدیو کات می‌خورد و ما می‌توانیم کمی ناامیدی را که بین این دو وجود دارد احساس کنیم. این تصاویر هر چند مختصر باشند باز هم کافی هستند تا طرفداران سینما را برای این فیلم مورد انتظار که از سال ۲۰۰۸ در برزخ ساخت به سر می‌برد، هیجان‌زده کنند.

این فیلم همچنین شامل بازیگرانی از جمله تاتی گابریل (Tati Gabrielle) در نقش بردوک، سوفیا علی (Sophia Ali) در نقش کلویی فریزر و آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) در نقش یک ناشناس می‌شود. فیلم Uncharted به کارگردانی روبن فلیشر (Ruben Fleischer) که کارگردانی فیلم Venom را نیز بر عهده داشت، پیش‌درآمدی بر بازی ویدیویی محبوبی با همین نام است. ما در این فیلم نیتن و سالی جوان را مشاهده می‌کنیم و خواهیم فهمید که رابطه بین آن‌ها چگونه شکل گرفته است. بقیه طرح اصلی داستان هنوز علنی نشده است و مدتی طول خواهد کشید تا اولین تریلر این فیلم منتشر شود. طبق توییت حساب کمپانی سونی پیکچرز فیلم‌برداری این پروژه در ماه نوامبر پایان یافت.

فیلم Uncharted قرار است ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ (۲۹ بهمن) در سینماها اکران شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.