تریلر سریال Lisey’s Story شبکه اپل تی‌ وی پلاس منتشر شد

13 May 2021 - 14:34
Lisey’s Story

کمپانی اپل، از اولین تریلر سریال آینده خود با عنوان «داستان لیسی» که اقتباسی از رمان نوشته شده توسط استیون کینگ با همین نام می‌باشد، رونمایی کرد.

بازیگران نقش اصلی این سریال را جولیان مور (Julianne Moore) و کلایو اوون (Clive Owen) تشکیل می‌دهند و کمپانی اپل قرار است این سریال را در ماه ژوئن در شبکه اینترنتی خود با نام اپل تی‌وی پلاس به نمایش بگذارد.

داستان این سریال بر روی کاراکتری با نام لیسی لاندون (با نقش‌آفرینی جولیان مور) تمرکز دارد که تلاش می‌کند تا با غم از دست دادن همسر خود با نام اسکات لندون (با نقش‌آفرینی کلایو اوون) که رمان‌نویس مشهوری می‌باشد، کنار بیاید. با از هم پاشیده شدن دنیای اطرافش (به علت مرگ همسرش)، لیسی باید با گذشته‌ خود و خاطراتی که او با ازدواجش با اسکات در ذهنش سرکوب کرده، رویارویی کند. علاوه بر این، این کاراکتر باید با شخصیتی مرموز و تهدیدآمیز با نام جیم دولی نیز مقابله کند. نقش این کاراکتر را در این سریال بازیگر آمریکایی با نام دین دی‌هان (Dane DeHaan) ایفا کرده است.

همانطور که گفته شده این سریال براساس رمان نوشته شده توسط استیون کینگ (Stephen King) با نام Lisey’s Story ساخته شده و همچنین خود استیون کینگ نیز وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه تمامی قسمت‌های این سریال را بر عهده داشته است. با توجه به واکنش‌های ضد و نقیض منتقدین و طرفداران به پروژه قبلی به نمایش درآمده براساس رمان نوشته شده توسط استیون کینگ (سریال The Stand شبکه CBS)، شاید مهم‌ترین چیزی که پروژه‌ جدید این نویسنده به آن نیاز داشته، نقش داشتن او به صورت مستقیم در ساخت آن باشد.

یکی از بازیگران این سریال یعنی دین دی‌هان، پیش از این در مصاحبه‌ خود با وب‌سایت کولایدر در رابطه با این پروژه گفته که نه تنها استیون کینگ، کار نوشتن فیلم‌نامه تمامی قسمت‌های این سریال را انجام داده بلکه او در سر صحنه ساخت این سریال نیز حضور داشته است.

صحبت‌های این بازیگر در این باره را می‌توان در ادامه خواند:

(ساخت این سریال) بسیار عالی بوده و او (استیون کینگ) در سر صحنه‌‌های این سریال مدام حضور دارد. او به این پروژه و تجربه (تولید) آن علاقه بسیاری دارد. همچنین کمک کردن به او در ساخت این سریال بسیار سرگرم‌کننده می‌باشد. او چیز‌های جدیدی را (برای داستان این سریال) می‌نویسد. کارگردان این سریال یعنی پابلو لارائین (Pablo Larraín) طرح مشخصی را برای این پروژه (در ذهن خود) دارد و بین آن‌ها، همکاری واقعی (در ساخت این سریال) وجود دارد.

او به قدری (در ساخت این سریال) مهم است و نوشته‌هایی که می‌نویسد اهمیت بسیاری دارد که (هنگام) همکاری کردن با او یا تغییر دادن چیزی در (داستان) این سریال، حس بسیار خوبی به آدم دست می‌دهد که او در کنار ما باشد و بدانیم که (با این تغییرات) مشکلی ندارد و درباره آن‌ها خوشحال است. (همکاری کردن با او) بسیار سرگرم‌کننده بوده است. به نظر می‌رسد که ما در حال تولید سریالی بسیار جالب هستیم.

دو قسمت اول سریال Lisey’s Story قرار است در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس به نمایش گذاشته شود و قسمت‌های بعدی این سریال نیز در هفته‌های آتی، به صورت هفتگی در این شبکه پخش خواهد شد.

تریلر منتشر شده از این سریال را می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.