بازیگران و کارگردان سریال کوتاه The Last Days of Ptolemy Grey مشخص شدند

10 March 2021 - 13:10
The Last Days of Ptolemy Grey

کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی-آمریکایی با نام رامین بحرانی (Ramin Bahrani) قرار است که سریال کوتاهی با عنوان The Last Days of Ptolemy Grey کارگردانی کند.بازیگرانی از جمله دومینیک فیش‌بک (Dominique Fishback) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در این محصول شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس حضور خواهند داشت.

این سریال کوتاه قرار است که براساس رمان تحسین‌ شده‌ای با همین نام ساخته شود. رمان The Last Days of Ptolemy Grey را نویسنده‌ای با نام والتر موزلی (Walter Mosley) به قلم درآورده است. این سریال، دومین همکاری ساموئل ال. جکسون با کمپانی اپل پس از نقش‌آفرینی او در فیلم سال ۲۰۲۰ این کمپانی با عنوان The Banker می‌باشد.

داستان این سریال کوتاه درباره کاراکتر ۹۱ ساله‌ای دارای آلزایمر با نام تالمی گری (با نقش‌آفرینی ساموئل ال. جکسون) می‌باشد که از راه دادن کسی به زندگی‌اش پس از تیراندازی به برادرزاده‌اش هراس دارد تا این‌که او با خواهرزاده‌اش با نام رابین (با نقش‌آفرینی دومینیک فیش‌بک) که ۱۷ سال سن دارد آشنا می‌شود.

سپس رابین قبول می‌کند که مسئولیت او را بر عهده بگیرد و از او مراقبت کند ولی با این حال او اجازه نمی‌دهد که گری بدون مبارزه تسلیم بیماری خود شود و بدین ترتیب آن‌ها ماجراجویی را با یکدیگر آغاز می‌کنند که در طی آن گری داروی آزمایشی را مصرف می‌کند که باعث می‌شود روزهای پایانی و قبل از ۹۲ سالگی‌اش را با ذهنی شفاف و قدرت ادراک سپری کند.

فیلم‌نامه سریال The Last Days of Ptolemy Grey را خود والتر موزلی به قلم درآورده و رامین بحرانی علاوه بر کارگردانی آن، جزء یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز می‌باشد. ساموئل ال. جکسون علاوه بر نقش‌آفرینی در نقش اصلی این سریال کوتاه، به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز در ساخت این پروژه نقش خواهند داشت.

از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز می‌توان به دیوید لوین (David Levine) و الی سلدن (Eli Selden) از کمپانی Anonymous Content به همراه دایان هاوسلین (Diane Houslin)، والتر موزلی و لاتانیا ریچاردسون جکسون (LaTanya Richardson Jackson) اشاره کرد.

دومینیک فیش‌بک برای هنرنمایی‌اش در فیلم کمپانی Warner Bros با نام Judas and the Black Messiah نامزد دریافت جایزه بفتا (آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا) شده است. این ستاره در حال ظهور در کارنامه‌ خود وظیفه نقش‌آفرینی در پروژه‌هایی نظیر فیلم ابرقهرمانی کمپانی نتفلیکس با عنوان Project Power، سریال کوتاه شبکه HBO با عنوان Show Me a Hero و سریال دیگر این شبکه با نام The Deuce را بر عهده داشته است. ساموئل ال. جکسون نیز برای هنرنمایی‌اش در نقش نیک فیوری در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است.

رامین بحرانی برای کارگردانی فیلم کمپانی نتفلیکس با عنوان The White Tiger و همچنین فیلم بازسازی شده‌ Fahrenheit 451 در سال ۲۰۱۸ شهرت خود را به دست آورده است. پروژه‌های او اغلب به شکستن محدودیت‌ها شناخته شده و با توجه به برنامه‌های تولیدی کمپانی اپل، او بهترین گزینه برای کارگردانی سریال The Last Days of Ptolemy Grey به نظر می‌رسد.

تا به حال هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار این سریال و دیگر بازیگران انتخابی آن منتشر نشده است.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.