تریلر جدیدی از فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard منتشر شد

15 May 2021 - 13:24
Hitman’s Wife’s Bodyguard

پس از به نمایش درآمدن تیزری از فیلم «محافظ همسر هیتمن» در ماه گذشته، اکنون کمپانی Lionsgate تریلر کاملی را از این فیلم منتشر کرده است.

داستان این فیلم با کشیده شدن دوباره کاراکتر مایکل برایس به دنیای بادیگاردها آغاز می‌شود و در ادامه شاهد همکاری او با کاراکتر سونیا برای نجات دادن همسر این کاراکتر با نام داریوش کینکاید خواهیم بود. نقش کاراکتر مایکل برایس را رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، سونیا را سلما هایک (Salma Hayek) و داریوش کینکاید را نیز ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در این فیلم ایفا کرده‌اند.

علاوه بر این بازیگر‌ها، ریچارد ای گرانت (Richard E. Grant) نیز قرار است دوباره در نقشی که در قسمت اول این فیلم ایفا کرده بود، در قسمت دوم نیز حضور داشته باشد. از بازیگران تازه‌واردی که در فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard نقش‌آفرینی کرده‌اند نیز می‌توان به فرانک گریلو (Frank Grillo)، تام هاپر (Tom Hopper)، گابریلا رایت (Gabriella Wright)، مورگان فریمن (Morgan Freeman) و آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) اشاره کرد.

فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard در ابتدا قرار بوده در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۲۰ (۷ شهریور ماه ۱۳۹۹) در سینماها به نمایش گذاشته شود ولی به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماها، کمپانی Lionsgate نیز تاریخ پخش این فیلم را به ماه اوت سال ۲۰۲۱ (مرداد ماه ۱۴۰۰) منتقل کرده است. سپس این کمپانی با جلو انداختن تاریخ پخش این فیلم به مدت دو ماه، تاریخ پخش جدید آن را ماه ژوئیه امسال اعلام کرد.

وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم را نیز مانند قسمت اول آن، کارگردان استرالیایی با نام پاتریک هیوز (Patrick Hughes) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی او می‌توان به کارگردانی قسمت سوم از سری فیلم‌های پرستاره کمپانی Lionsgate با عنوان The Expendables 3 در سال ۲۰۱۴ اشاره کرد. از پروژه‌های آینده این کارگردان نیز می‌توان فیلم اکشن و کمدی کمپانی Sony Pictures با عنوان The Man from Toronto و با نقش‌آفرینی بازیگرانی از جمله کوین هارت (Kevin Hart)، وودی هرلسون (Woody Harrelson)، الن بارکین (Ellen Barkin) و کیلی کوئوکو (Kaley Cuoco) را نام برد. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

کمپانی Lionsgate قرار است فیلم Hitman’s Wife’s Bodyguard را در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها پخش کند.

تریلر جدید منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.