کلیپ جدید فیلم Red Notice با بازی جانسون، گدوت و رینولدز

25 September 2021 - 19:53
کلیپ جدید فیلم Red Notice با بازی جانسون، گدوت و رینولدز

برنامه Tudum کمپانی نتفلیکس از دقایقی قبل آغاز شده و هم اکنون در حال پخش شدن است و لحظاتی قبل دوئین جانسون (Dwayne Johnson) با حضور در این برنامه، کلیپی جدید از فیلم مورد انتظار و جدید خود که اعلان قرمز ( Red Notice ) نام دارد، منتشر کرد.

در این فیلم که گران‌ترین اثر تاریخ شبکه نتفلیکس محسوب می‌شود، علاوه بر جانسون، رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گل گدوت (Gal Gadot) نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند.

این فیلم، داستان تقابل یک مامور FBI (جانسون) با دو رقیب خود که یکی برترین کلاه‌بردار دنیا (رینولدز) و دیگری حرفه‌ای‌ترین دزد آثار هنری دنیا (گدوت) می‌باشند را، نشان می‌دهد.

راوسون مارشال تربر (Rawson Marshall Thurber‎)، وظیفه کارگردانی این اثر را برعهده داشته است. این سومین همکاری مارشال تربر با جانسون محسوب می‌شود. این دو پیش از این دو فیلم اطلاعات مرکزی (Central Intelligence) و آسمان‌خراش (Skyscraper) نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند.

می‌توانید کلیپ جدید این فیلم را از سایت یوتیوب تماشا کنید. در این کلیپ، دو شخصیتی که رینولدز و جانسون در نقش آن‌ها بازی کرده‌اند، سعی می‌کنند تا شخصیتی که گدوت در نقش آن بازی کرده است را دستگیر کنند، اما …

لازم به ذکر است که این فیلم در تاریخ 12 نوامبر (21 آبان) و از طریق سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

درباره رویداد Tudum: این برنامه، نخستین رویداد مجازی شبکه استریم نتفلیکس است که ستارگان زیادی از هالیوود در آن به صورت مجازی شرکت کرده و درباره آثار جدید خود برای این شبکه، توضیح می‌دهند.
لازم به ذکر است که نام این برنامه، از کلیپ کوتاهی که در ابتدای آثار این شبکه نمایش داده و نشان شبکه نتفلیکس را نشان می‌دهد، نشات گرفته شده است.

منبع: کمپانی نتفلیکس

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.