اولین تصویر از فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد

11 May 2021 - 14:33
Killers of the Flower Moon

کمپانی اپل به‌تازگی تصویری را از فیلم وسترنی خود با عنوان «قاتل‌های فلاور مون» و با نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو منتشر کرده است.

این فیلم جدیدترین پروژه کارگردانی شده توسط کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده مطرح هالیوودی با نام مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) می‌باشد.

داستان این فیلم که در دهه ۱۹۲۰ روایت می‌شود، قتل‌های سریالی اعضای ثروتمندی از قبیله سرخ‌پوستان بومی در دشت بزرگ آمریکا را به تصویر خواهد کشید که بعدها به جنایات وحشیانه‌ای به نام «عصر وحشت» (Reign of Terror) معروف شده است.

در اولین تصویر منتشر شده از فیلم Killers of the Flower Moon می‌توان نگاهی به کاراکترهای نقش‌آفرینی شده توسط لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و لیلی گلداستون (Lily Gladstone) انداخت. لیلی گلداستون در این فیلم در نقش کاراکتری با نام مولی بورکهارت که دختری از قبیله سرخ‌پوستان می‌باشد و عاشق کاراکتر لئوناردو دی‌کاپریو با نام ارنست بورکهارت می‌شود، ظاهر خواهد شد. در اوایل رابطه‌شان، مولی بورکهارت، ارنست بورکهارت را به صرف شام به خانه خود دعوت می‌کند و سپس این دو رابطه عاطفی قوی را با یکدیگر تشکیل می‌دهند.

علاوه بر لئوناردو دی‌کاپریو و لیلی گلداستون، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جسی پلمونس (Jesse Plemons)، رابرت دنیرو (Robert De Niro)، تانتو کاردینال (Tantoo Cardinal)، کارا جید مایرز (Cara Jade Myers)، جین نا کالینز (JaNae Collins)، جیلیان دیون (Jillian Dion)، ویلیام بلو (William Belleau)، جیسون ایسبل (Jason Isbell)، لویی کانسلمی (Louis Cancelmi)، اسکات شپرد (Scott Shepherd) و استورژیل سیمپسون (Sturgill Simpson) اشاره کرد.

مارتین اسکورسیزی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای که او با همکاری فیلم‌نامه‌نویس برنده جایزه اسکار با نام اریک راث (Eric Roth) نوشته، کارگردانی خواهد کرد. آن‌ها فیلم‌نامه فیلم Killers of the Flower Moon را با اقتباس از رمان تحسین شده دیوید گرن (David Grann) با همین نام به قلم درآورده‌اند. از دیگر کارهای دیوید گرن، می‌توان رمان مشهور The Lost City of Z را نام برد. تولید‌کنندگان این پروژه را نیز مارتین اسکورسیزی، لئوناردو دی‌کاپریو و کمپانی‌اش با نام Appian Way، دن فریدکین (Dan Friedkin) و بردلی توماس (Bradley Thomas) از کمپانی Imperative Entertainment تشکیل می‌دهند.

درست است که اولین تصویر منتشر شده از فیلم Killers of the Flower Moon خبر از رابطه رمانتیک غیرمحتملی را می‌دهد ولی این تصویر اشاره‌ای را نیز به داستان تاریک این فیلم دارد. با توجه به این‌که این فیلم قطعاً سر و صدای زیادی را به پا خواهد کرد و همچنین به عنوان یکی از فیلم‌های مدعی جایزه اسکار نیز شناخته خواهد شد، انتظار نمی‌رود که کمپانی اپل این فیلم را قبل از سال ۲۰۲۲ منتشر کند.

در حال حاضر فیلم Killers of the Flower Moon در حال طی کردن مراحل فیلم‌برداری خود می‌باشد و هنوز کمپانی اپل تاریخی را برای پخش این فیلم تعیین نکرده است.

تصویر منتشر شده از این فیلم را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Killers of the Flower Moon

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.