کلیپ جدید فیلم Don’t Look Up با بازی لئو دی کاپریو و جنیفر لارنس

25 September 2021 - 22:41
کلیپ فیلم Don't Look Up با بازی لئو دی کاپریو و جنیفر لارنس

در جریان رویداد Tudum شبکه نتفلیکس، این کمپانی کلیپی جدید را از فیلم شدیدا مورد انتظار به بالا نگاه نکن (Don’t Look Up) به کارگردانی آدام مک‌کی (Adam McKay)، منتشر کرد. مک‌کی خود فیلم‌نامه‌نویس این اثر نیز بوده است.

در این فیلم کمدی، بازیگران مطرح زیادی چون لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، مریل استریپ (Meryl Streep)، جونا هیل (Jonah Hill)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، آریانا گرانده (Ariana Grande) و تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، به هنرنمایی پرداخته‌اند.

فیلم به بالا نگاه نکن، داستان تلاش دو منجم مبتدی با بازی دی‌کاپریو و لارنس را نشان می‌دهد که متوجه می‌شوند یک دنباله‌دار به سمت زمین در حال حرکت است و به زودی با زمین برخورد خواهد کرد.

این دو که می‌دانند برخورد این دنباله‌دار به زمین به معنی نابود بشریت است، تلاش می‌کنند تا با شرکت در برنامه‌های مختلف تلویزیونی، به مردم درباره این حادثه هشدار دهند.

در این کلیپ جدید، این دو شخصیت تلاش می‌کنند تا وضعیت خطرناکی که بشریت با آن رو به رو شده است را برای رئیس جمهور آمریکا (با بازی استریپ) توضیح دهند اما اوضاع آنجور که این دو انتظار دارند، پیش نمی‌رود.

لازم به ذکر است که این فیلم در ابتدا و در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر)، اکرانی محدود را در سینماهای آمریکا تجربه خواهد کرد و سپس در تاریخ 24 دسامبر (3 دی)، از طریق سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد و علاقه‌مندان می‌توانند در همان روز این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

دانلود تریلر با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود تریلر با کیفیت عالی (1080p)

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.