همبازی شدن ناتالی پورتمن و جولیان مور در فیلم May December

12 June 2021 - 06:25

ناتالی پورتمن و جولیان مور قرار است در فیلم درام May December به کارگردانی تاد هینز، به ایفای نقش بپردازند.

اصطلاح May December اشاره به ازدواج یک فرد جوان با فردی بسیار مسن تر از خود دارد. این فیلم نیز داستان زنی به نام گریسی را روایت می‌کند که ۲۰ سال قبل به خاطر ازدواج با مردی که ۲۳ سال از وی جوان تر بود، به صدر اخبار رفته بود و اکنون قرار است فیلم زندگی وی ساخته شود.

در حالی که این زوج، دختران دوقلوی خود را به دانشگاه می‌فرستند، یک بازیگر هالیوودی به نام الیزابت که قرار است در نقش وی بازی کند، به منزل آنها آمده تا از نزدیک با وی و زندگی آنها آشنا شود و همین موضوع، باعث ایجاد مشکلاتی برای این خانواده می‌شود.

جولیان مور (Julianne Moore) 60 ساله در این فیلم در نقش گریسی بازی می‌کند و ناتالی پورتمن (Natalie Portman) نیز در نقش الیزابت؛ بازیگر مطرح هالیوودی به ایفای نقش خواهد پرداخت. علاوه بر بازی در این فیلم، پورتمن یکی از تهیه‌کنندگان این اثر نیز خواهد بود.

فیلم‌نامه این فیلم توسط Samy Burch نوشته شده است و وظیفه کارگردانی این اثر برعهده تاد هینز (Todd Haynes) است. هینز پیش از این در چهار فیلم با مور همکاری کرده بود که فیلم شگفت‌زده (Wonderstruck) محصول سال ۲۰۱۷، آخرین همکاری این دو با یکدیگر بوده است.

لازم به ذکر است که در حال حاضر خبری از سایر بازیگران این فیلم و یا زمان انتشار آن، منتشر نشده است.

منبع: deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.