The Witcher: انتشار تریلر و دو کلیپ جدید از فصل دوم

25 September 2021 - 23:15
انتشار تریلر و دو کلیپ جدید از فصل دوم سریال The Witcher

سریال ویچر (The Witcher) یکی از موفق‌ترین محصولات شبکه استریم نتفلیکس است که فصل نخست آن تبدیل به یکی از پربازدیدترین محصولات تاریخ این شبکه شد و اکنون این کمپانی با انتشار چند کلیپ جدید از فصل دوم این سریال، علاقه‌مندان را بیش از قبل، مشتاق دیدن فصل جدید آن کرده است.

این کمپانی در جریان رویداد Tudum، در ابتدا دو کلیپ را دو سکانس متفاوت فصل دوم این سریال منتشر کرد و سپس نیز تریلری را با نمایش تصاویری جدید و البته چند تصویر از فصل نخست، به نمایش درآورد.

در فصل دوم سریال ویچر، مجددا شاهد بازگشت اکثر بازیگران این سریال از فصل نخست هستیم. هنری کویل (Henry Cavill) ایفاگر نقش نخست؛ یعنی شخصیت گرالت بوده است و آنیا چالاترا (Anya Chalotra) نیز در نقش ینیفر بازی کرده است.

فریا آلن (Freya Allan) به بازی در نقش سیری پرداخته است و جوئی بیتی (Joey Batey) نیز وظیفه بازی در نقش جسکیر را داشته است. همچنین در این فصل، شاهد هنرنمایی کیم بودنیا (Kim Bodnia‎) در نقش وزمیر خواهیم بود.

در کلیپ نخست، گرالت در حال صحبت با یکی از دوستان خود است که وی از گرالت می‌پرسد که آیا وی همه حقیقت را به سیری گفته است یا که خیر؟

در کلیپ دوم نیز، یک هیولا به خانه‌ای که گرالت و سیری در آن هستند حمله می‌کند و گرالت از سیری می‌خواهد تا از آنجا فرار کند تا وی به مبارزه با این هیولا بپردازد.

دانلود کلیپ نخست با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود کلیپ نخست با کیفیت عالی (1080p)


دانلود کلیپ دوم با کیفیت خیلی خوب (720p)

دانلود کلیپ دوم با کیفیت عالی (1080p)

برای تماشای تریلر جدید این سریال نیز می‌توانید به صفحه یوتیوب این سریال مراجعه کنید.

منبع: کمپانی نتفلیکس

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.