بازیگر جدیدی به فیلم John Wick 4 اضافه شد

13 July 2021 - 14:17
John Wick 4

براساس گزارش جدید منتشر شده توسط وب‌‌سایت ددلاین، مارکو زارور در حال مذاکره با کمپانی Lionsgate است تا به جمع بازیگران حاضر در فیلم «جان ویک ۴» بپیوندد.

اگر مذاکرات کمپانی Lionsgate با این بازیگر به نتیجه برسد، او در کنار دیگر بازیگران حاضر در این فیلم از جمله کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne)، بازیگر ژاپنی-بریتانیایی با نام رینا ساوایاما (Rina Sawayama)، شامیر اندرسون (Shamier Anderson)، بیل اسکاشگورد (Bill Skarsgård)، اسکات ادکینز (Scott Adkins)، لنس ردیک (Lance Reddick)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) و افسانه هنر‌های رزمی با نام دانی ین (Donnie Yen) دیده خواهد شد.

مارکو زارور (Marko Zaror) بیشتر برای بازی در فصل سوم سریال تلویزیونی From Dusk till Dawn: The Series شناخته شده است. او در این سریال ترسناک، در نقش جنگجویی از آزتک (نام تمدنی در آمریکای مرکزی) که در جهنم آموزش دیده، نقش‌آفرینی کرده است. علاوه بر بدلکار بودن این بازیگر، او با هنرهای رزمی نیز کاملاً آشنا است و بدون شک، شاهد استفاده از مهارت‌هایش در فیلم John Wick 4 خواهیم بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط وب‌‌سایت ددلاین، او قرار است در نقش دشمن اصلی جان ویک در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

روند فیلم‌برداری قسمت چهارم این فرنچایز، از اواخر ماه گذشته به صورت رسمی آغاز شده و با وجود این‌که هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان این فیلم در دسترس نیست ولی می‌توان حدس‌هایی را در این باره مطرح کرد.

گزارش‌های اولیه منتشر شده در رابطه با این فیلم نشان می‌دهد که بخش اعظمی از روند فیلم‌برداری آن قرار است در شهرهای برلین و پاریس انجام شود. بیشترین بخش قسمت قبلی این فرنچایز نیز در شهر نیویورک فیلم‌برداری شده بود، بنابراین دیدن کاراکتر جان ویک در شهر‌های برلین و فرانسه بسیار جالب توجه خواهد بود. با این حال به غیر از این دو شهر، قسمت‌هایی از این فیلم نیز قرار است در شهر نیویورک و کشور ژاپن فیلم‌برداری شود.

چندی پیش نیز، یکی از بازیگران این فیلم با نام لارنس فیشبرن در رابطه با داستان آن گفته بود که:

من فیلم‌نامه (قسمت چهارم این فیلم) را خوانده‌ام. (فیلم‌نامه) بسیار، بسیار خوبی است. با وجود این‌‌که (داستان این فیلم) در همان دنیای سه قسمت قبلی‌اش جریان دارد ولی (داستانی) عمیق‌تر است. داستان این فیلم از لحاظ دستورالعمل‌ها و قوانین قاتلین (نسبت به قسمت‌های قبلی) بسیار عمیق‌تر است و واقعاً قلب و روح این فیلم را تشکیل می‌دهد.

وظیفه کارگردانی قسمت چهارم این فرنچایز را مانند سه قسمت‌ قبلی‌اش، کارگردان و بدلکار آمریکایی با نام چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) بر عهده خواهد داشت. فیلم‌نامه فیلم John Wick 4 را شای هاتن (Shay Hatten) و مایکل فینچ (Michael Finch) با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. از کارهای قبلی آن‌ها نیز می‌توان به نوشتن فیلم‌‌نامه فیلم Army of the Dead توسط شای هاتن و فیلم‌نامه فیلم American Assassin توسط مایکل فینچ اشاره کرد.

تولیدکنندگان این فیلم را چاد استاهلسکی، بسیل ایونک (Basil Iwanyk) و اریکا لی (Erica Lee) تشکیل داده‌اند. از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌توان به کیانو ریوز و لوئیز روزنر (Louise Rosner) اشاره کرد.

فیلم John Wick: Chapter 4 برای پخش در تاریخ ۲۷ مه سال ۲۰۲۲ (۶ خرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.