ایثن هاوک در تصاویر جدید فیلم Knives Out 2 مشاهده می شود

1 July 2021 - 00:03
فیلم Knives Out 2

در یک پیشرفت باورنکردنی، آخرین تصاویر منتشر شده از فیلم Knives Out 2 نشان می‌دهد که نامزد چهار جایزه اسکار یعنی ایثن هاوک به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است.

این پروژه از نتفلیکس که ریان جانسون (Rian Johnson) کارگردانی آن را بر عهده دارد، هم‌اکنون در یونان در جریان فیلم‌برداری می‌باشد و بنویت بلانک با بازی دنیل کریگ (Daniel Craig) برای حل معمای دیگری به خارج از کشور سفر کرده است.

ایثن هاوک (Ethan Hawke) بعد از یک فاصله از فیلم‌برداری سریال Moon Knight که قرار است از استریمر دیزنی‌پلاس به زودی منتشر شود، هم‌اکنون در کنار هم‌بازی خود یعنی دیو باتیستا (Dave Bautista) در حالی که چیزی شبیه به یک تفنگ‌آبی در دست دارد در فیلم Knives Out 2 قابل مشاهده می‌باشد.

فضای کلی صحنه بلافاصله این تصویر را برای ما ایجاد می‌کند که داستان حول یک خانواده ثروتمند و عجیب در خارج از کشور است که در حال گذراندن تعطیلات می‌باشند و به نظر می‌رسد هاوک کسی است که محل سکونت آن‌ها را تهیه کرده می‌کند. با این حال، با شناخت جانسون می‌توان گفت که یک پیچ و تاب بزرگ برای این بازیگر در انتظار است. مشخص نیست که هاوک نقش برجسته‌ای در این فیلم داشته باشد یا خیر، اما این نکته قابل توجه است که پیوستن او به گروه بازیگران تاکنون مخفی نگه داشته شده است.

با حضور کریگ به عنوان تنها بازیگر برگشتی جانسون از فیلم قبل، قابل ذکر است که جانسون برای این فیلم یک گروه تمام ستاره دیگر تشکیل داده است که از اعضای این گروه می‌توان به ژانل مونا (Janelle Monae)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، کاترین هان (Kathryn Hahn)، لزلی آدام جونیور (Leslie Odom Jr.)، کیت هادسون (Kate Hudson)، ادوارد نورتون (Edward Norton) و مادلین کلین (Madelyn Cline) اشاره کرد. جدا از هنویک، همه بازیگرانی که در قسمت بالا ذکر شدند در طول چندین روز فیلم‌برداری این فیلم دیده شده‌اند.

با وجود پنهان‌کاری بسیار زیاد در مورد این پروژه، به نظر می‌رسد که جانسون خیلی نگران این نیست که افرادی به صورت غیررسمی تصاویر این فیلم را منتشر کنند. خوشبختانه، به دلیل ماهیت ابتدایی تصاویری که از صحنه فیلم‌برداری این فیلم منتشر می‌شود، خطر اسپویل داستان اصلی این فیلم وجود ندارد. این موضوع البته برای کارگردان فیلم The Last Jedi یعنی جانسون هنوز بعید به نظر می‌رسد که به تصاویر اجازه دهد به جای فیلم صحبت کنند.

فیلم Knives Out 2 در حال حاضر قرار است به صورت انحصاری در استریمر نتفلیکس منتشر شود. تصاویر به تازگی منتشرشده را با دنبال کردن این لینک مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.