اولین تریلر فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد

9 October 2017 - 20:44

اولین تریلر فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه‌ی اقیانوس آرام: طغیان» منتشر شد؛ این تریلر برای اولین‌بار، در طی جشنواره کامیک-کان نیویورک معرفی شد. اولین فیلم Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» که در سال ۲۰۱۳ در سینماها منتشر شد، توسط گلیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) کارگردانی شده بود و فیلم‌نامه‌ی این فیلم نیز با همکاری تراویس بیکام (Travis Beacham) و گلیرمو دل تورو نوشته شد. در این فیلم، چارلی هونام (Charlie Hunnam) در نقش رالیگ بکت (Raleigh Becket) ایفای نقش کرد؛ فیلم Pacific Rim یک داستان درباره‌ی خلبانانی را تعریف می‌کند که ربات‌های غول پیکری به نام یاگر (Jaeger) را، برای مبارزه با هیولای کایجو (Kaiju) که به طور مکرر از طریق یک درگاه واقع در اعماق اقیانوس آرام وارد زمین می‌شود، می‌سازند. درحالی‌که رالیگ و خلبان همکارش، یعنی ماکو موری (Mako Mori) با بازی رینکو کیکوچی (Rinko Kikuchi)، کمک زیادی کردند تا پل ارتباطی هیولاها با زمین را مسدود کنند، ولی در این راه تعداد زیادی از خلبان‌ها را در این جنگ از دست دادند، از جمله استاکر پنتکاست (Stacker Pentecost) با بازی ادریس البا (Idris Elba)، که پدر ماکو نیز بود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

درحالی‌که فیلم Pacific Rim نتوانست موفقیت بزرگی در زمینه‌ی اقتصادی و انتقادی به‌دست آورد، ولی موفق شد تا یک پایگاه قوی بین طرفداران به‌وجود آورد که از سال ۲۰۱۳، مصرانه تقاضای یک دنباله برای این فیلم را داشتند. بلاخره شرکت لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) درباره‌ی دنباله‌ی این فیلم اطلاع‌رسانی کرد، ولی باید بگوییم که دل تورو در این فیلم از جایگاه کارگردانی خودش خارج شده است و کارگردانی فیلم Pacific Rim Uprising را، استیون اس. ده‌نایت (Steven S. DeKnight) به عهده دارد.

فیلم Pacific Rim Uprising قرار است تا در ماه مارس سال ۲۰۱۸ منتشر شود و به منظور این‌که طرفداران این فیلم برای اولین بار با این فیلم آشنا بشنود، ده‌نایت اولین تریلر مربوط به این فیلم را در طی کمیک-کان نیویورک منتشر کرد.

در پنل مربوط به فیلم Pacific Rim Uprising در طی جشنواره کمیک-کان نیویورک، ده‌نایت در کنار بازیگران این سریال، یعنی جان بویگا (John Boyega)، سکات ایستوود (Scott Eastwood)، بورن گورمن (Burn Gorman)، و کیلی اسپاینی (Cailee Spaeney)، حضور پیدا کرد. در طی این پنل، ده‌نایت و بازیگران این فیلم، اولین تریلر فیلم را منتشر کردند و پس از آن نیز آن‌را به صورت آنلاین منتشر کردند. شما در انتهای این خبر می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده کنید. جان بویگا در نقش جیک پنتکاست (Jake Pentecost) که پسر استاکر پنتکاست است، در این فیلم ایفای نقش می‌کند؛ درحالی‌که ایستوود قرار است تا نقش نیت لمبرت (Nate Lambert) را ایفا کند و کیلی اسپاینی نیز قرار است تا شخصیت آمارا نامانی (Amara Namani) را به تصویر بکشد. بورن گورمن نیز قرار است تا نقش خودش در فیلم Pacific Rim، یعنی شخصیت دکتر هرمان گاتلیب (Dr. Hermann Gottlieb) را ایفا کند و چارلی دی (Charlie Day) نیز در نقش دکتر نوت گیسلر (Dr. Newt Geiszler) حضور خواهد یافت و کیکوچی نیز مانند قبل نقش ماکو را ایفا خواهد کرد.

درحالی‌که دل تورو این فیلم را کارگردانی نمی‌کند، ولی داستانی که این فیلم براساس آن ساخته می‌شود را نوشته است و فیلم‌نامه‌ی این فیلم را نیز ده‌نایت، با همکاری امیلی کارمایکل (Emily Carmichael)، کیرا سنایدر (Kira Snyder)، و تی. اس. نولین (T.S. Nowlin) نوشته است. براساس خلاصه‌ای که از داستان این فیلم در اختیار داریم، می‌توان گفت که اتفاقات فیلم Pacific Rim Uprising، یک دهه بعد از جنگ عظیم آخر فیلم Pacific Rim، یعنی جنگ رخنه (Battle of the Breach)، رخ می‌دهد و یاگرها به خاطر آن پیروزی آنقدر پیشرفت داشته‌اند که به بزرگترین ابزار دفاعی دنیا تبدیل شده‌اند. براساس اولین تیزری که برای فیلم Pacific Rim Uprising، در تابستان گذشته طی جشنواره کمیک-کان سن‌دیگو منتشر شد، به این نکته پی می‌بریم که در این فیلم، یاگرها نوآوری‌های جدیدی داشته‌اند و ارتقا پیدا کرده‌اند و همچنین درحال انتشار در تمام دنیا هستند. پس شما هم می‌توانید با تماشای این فیلم، به این طغیان یاگرها وارد شوید.

البته هنوز برای ما مشخص نیست که آیا فیلم Pacific Rim Uprising، مخصوصا با تغییرات ظاهری جدید آن که نتیجه‌ی کار ده‌نایت است، می‌تواند موفقیت‌های بیشتری نسبت به قسمت قبلی آن در زمینه‌ی منتقدان و فروش به‌دست آورد یا خیر؛ ولی به‌هر حال مطمئنیم که طرفداران فیلم Pacific Rim اکنون مشتاقانه منتظر هستند تا این فیلم را تماشا کنند. با توجه به شهرت فیلم Pacific Rim، ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا فیلم Pacific Rim Uprising به موفقیت می‌رسد یا فقط در بین طرفداران فیلم محبوب خواهد شد. ولی با توجه به اینکه این فیلم قرار است تا در ماه مارس سال ۲۰۱۸ منتشر شود، پس نیازی نیست تا طرفداران این فیلم، مدت زمان زیادی را برای دیدن این فیلم منتظر بمانند.

منبع: Screenrant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.