رنس هاوارد، بازیگر و پدر ران هاوارد، از دنیا رفت

27 November 2017 - 14:00

رنس هاوارد (Rance Howard)، بازیگر و پدر کارگردان کهنه‌کار سینما ران هاوارد (Ron Howard) و همچنین کلینت هاوارد (Clint Howard) روز شنبه از دنیا رفت. او ۸۹ سال سن داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

ران هاوارد این خبر را از طریق حساب کاربری‌اش در توییتر اعلام کرد و در این باره گفت:

کلینت و من افتخار می‌کنیم که فرزندان رنس هستیم. او امروز (شنبه این هفته) در سن ۹۸ سالگی از دنیا رفت. او توانایی ویژه‌ای در ایجاد تعادل بین جاه‌طلبی‌هایش و شخصیتش داشت. او پسر مزرعه‌داری بود که شور و شوقش برای بازیگری تاریخ خانواده ما را تغییر داد. پدر، ما عاشقت هستیم و دلمان برای تنگ می‌شود.

هاوارد در برخی از فیلم‌های قدیمی پسرش، ران، از جمله Apollo 13 «آپولو ۱۳»، Parenthood «پدر و مادری»، Splash «اسپلش»، How the Grinch Stole Christmas «چگونه گرینچ کریسمس را دزدید» و A Beautiful Mind «یک ذهن زیبا» هنرنمایی کرده بود. او همچنین در فیلم Nebraska «نبراسکا» به کارگردانی الکساندرا پین (Alexander Payne) نیز حضور داشت و قرار است چند فیلم دیگر از او از جمله The Christ Slayer «قاتل مسیح» و Apple Seed «بذر سیب» نیز به روی پرده‌های سینماها بیاید.

هاوارد در قاب‌های کوچک تلویزیون نیز حضور یافته و در سریال‌هایی نظیر Bones، Grey’s Anatomy، NCIS: Los Angeles، Seinfeld و البته سریال Happy Days که آغاز فعالیت‌های هنری ران هاوارد محسوب می‌شود، بازی کرده است.

نوه هاوارد یعنی برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard)، دختر ران هاوارد، نیز بازیگری شناخته شده است که این روزها در پروژه‌های مهم سینمائی شاهد او هستیم. وی چندی پیش به ستایش پدربزرگش پرداخت و او را «بزرگترین مرد روی سیاره زمین» خوانده بود.

همسر هاوارد، جودی (Judy) در ماه ژانویه سال جاری میلادی دار فانی را وداع گفت و پس از آن، همراه با پسران و نوه‌هایش زندگی می‌کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.