یادداشت کوتاهی به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۷

20 March 2018 - 18:32

سال ۱۳۹۶ شمسی نیز به پایان مسیر پراتفاق خود رسید. یک سال دیگر گذشت و گذر زمان و چرخه‌ی روزگار یک سال به تجربه‌ی ما افزود و یک سال ما را بزرگ‌تر و بالغ‌تر کرد. سال ۱۳۹۶ خوبی‌ها و بدی‌های زیادی داشت؛ اما به هر حال امیدوارم که بیش‌تر خوبی‌هایش را تجربه کرده باشید.

همیشه روزهای آخر و پایانی ماه اسفند حس و حال عجیب و خاصی دارد و به نوعی رنگ و حس عید را در لحظه‌ لحظه‌اش به ما می‌رساند. اکنون، در ساعات پایانی آخرین روز اسفند و در آستانه‌ی آغاز سال نو هستیم و همه‌ی صحبت‌ها و نگاه‌ها معطوف به تحویل سال ۱۳۹۷ است. در سال ۱۳۹۶ با حمایت و توجه‌ شما کاربران عزیز، توانستیم علی‌رغم حفظ فعالیت سایت در حوزه‌ی سینما، پیشرفت‌ها و بخش‌های جدیدی را نیز به سایت اضافه کنیم یا آن‌ها را گسترش دهیم و سعی کردیم تا اخبار به‌روز و مقالات متنوع و ارزشمند را برای شما به ارمغان بیاوریم. وظیفه‌ی خود می‌دانم که از تمامی تیم سایت و هر فردی که در طول سال با ما همکاری داشت و همچنین شما کاربران و مخاطبان سایت که با پیگیری مطالب به ما امید دادید، تشکر ویژه به عمل بیاورم. امیدوارم بتوانیم در ادامه و در سال آینده نیز با همکاری و حمایت شما، فعالیت سایت را بهبود ببخشیم.

از جانب خود و تمامی تیم سایت سینما گیمفا (سینما فارس) فرا رسیدن سال ۱۳۹۷ را به شما تبریک می‌گویم. آرزو دارم سال آینده برای شما و تمامی مردم سالی پر از خیر و برکت و شادی و لحظات خوش باشد. همچنین امیدوارم همانگونه که در دعای تحویل سال می‌خوانیم، سال آینده حال همه‌ی ما به نیکوترین‌ حال‌ها بدل گردد و همانگونه که طبیعت و همه کائنات نو می‌شوند، دل‌هایمان نیز نو شود و رنگ و بوی تازه‌ای بگیرد و در جهت نیکویی تغییر و تحول یابد.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • مازیار همتی says:

    بنده هم به نوبه خودم سال نو رو به تمامی تیم زحمت کش سایت و به ویژه دوستاران شاخه سینما و انیمه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که سال خوب و خوشی رو در پیش داشته باشید.