هانا مارکز و کارگردانی فیلم اقتباسی Turtles All the Way Down

13 January 2019 - 14:00

به گزارش هالیوود ریپورتر (Hollywood Reporter)، هنرپیشه و فیلم‌ساز، هانا مارکز (Hanna Marks)، قرار است فیلمی را به سفارش کمپانی Fox 2000، کارگردانی کند که در واقع اقتباسی از رمان Turtles All the Way Down (زمین پر پشت لاک‌پشت‌ها)، اثر جان گرین (John Green) است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

داستان Turtles All the Way Down در مورد دختر شانزده‌ساله‌ای به نام آزا (Aza) است که دچار اختلال وسواس اجباری‌ست. او در تلاش است تا با دوستش، دیسی (Daisy)، معمای یک میلیاردر فراری را حل کنند تا جایزه ۱۰۰۰۰۰ دلاری آن را ببرند.

توصیف رمان از نگاه آمازون (Amazon) این‌چنین است:

آزای شانزده‌ساله قصدش هرگز پیگیری معمای میلیاردر فراری، یعنی راسل پیکت (Russell Pickett)، نیست، بلکه پای یک جایزه صدهزار دلاری در میان است و بهترین و نترس‌ترین دوستش، دیسی، به شدت مشتاق است تا از آن سر درآورد. بنابراین با هم، از تمام راه‌های کوتاه و مرزهای گسترده عبور می‌کنند که این منجر به جدایی‌شان از پسر راسل پیکت، یعنی دیویس (Davis)، میشود. آزا دائما در تلاش است. او تلاش می‌کند دختر خوبی باشد، دوست خوبی باشد، دانش‌آموز خوبی باشد، و شاید حتی کارآگاه خوبی باشد، در حالی‌که مدام با فنر همیشه سفت و سخت افکارش هم در جدال است.

الیزابت برگر (Elizabeth Berger) و ایساک اپتیکر (Issac Aptaker) این فیلم‌نامه اقتباسی را نوشته‌اند. کمپانی تمپل هیل (Temple Hill) که قبلا هم به فیلم The Fault in Our stars (بخت پریشان) به همراه ایساک کلاسنر (Issac Klausner) و مارتی بوون (Marty Bowen) نظارت کرده بود، این‌بار ناظر این فیلم اقتباسی نیز خواهد بود. گرین و روزیانا هالس روجاس (Rosianna Halse Rojas) تهیه‌کنندگان اجرایی خواهند بود. کمپانی Fox 2000 این پروژه را با همکاری ارین سیمینوف (Erin Siminoff) و مولی سافرون (Molly Safrron) در دست دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

Comments are closed.