راس باتلر به دنباله‌ی To All the Boys I’ve Ever Loved Before پیوست

3 April 2019 - 10:02

بنا بر گزارشی از Entertainment Weekly، راس باتلر (Ross Butler) برای بازی در دنباله‌ی فیلم To All the Boys I’ve Ever Loved Before «تقدیم به همه‌ی پسرانی که عاشقشان بودم» از نتفلیکس، انتخاب شده است که نقش شخصیتی به نام تروور (Trevor) که به پیتر کاوینسکی (Peter Kavinsky) برای تصاحب قلب لارا جین (Laura Jean) با بازی لانا کاندر (Lana Condor) کمک می‌کند را بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مت کاپلان (Matt Kaplan) تهیه کننده‌ی این فیلم به EW گفت:

ما از اینکه اعلام کنیم راس باتلر دوست داشتنی به تیم بازیگران دنباله‌ی To All the Boys در نقش تروور پایک پیوسته است، بسیار هیجان‌زده هستیم. ارتباط واقعی او با نوح (Noah)، شیمی طبیعی او به همراه سازگاری بسیار عالی‌اش، او را به این فیلم آورد و بی صبرانه منتظریم تا هواداران این ایفای نقش زیبا را تماشا کنند.

باتلر در فیلم Shazam! «شزم!» از دی سی نیز که در آخر همین هفته‌ی گذشته اکران شد هم حضور داشت و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی Teen Wolf و Riverdale و همچنین ۱۳ Reasons Why هم حضور داشته است.

در فیلم To All the Boys I’ve Ever Loved Before بازیگران دیگری همچون نوح سنتینو (Noah Centineo) بازیگر Charlie’s Angels، ژانل پاریش (Janel Parrish) بازیگر (Pretty Little Liars)، ایزرائیل بروسارد (Israel Broussard) بازیگر Flipped، اندرو باچلر (Andrew Bachelor) بازیگر The Babysitter، جان کوربت (John Corbett) بازیگر My Big Fat Greek Wedding و آنا کث‌کارت (Anna Cathcart) بازیگر Odd Squad هم ایفای نقش خواهند کرد.

این فیلم اقتباسی از رمان هان (Han) است. سوفیا آلوارز (Sofia Alvarez) نویسنده‌ی Man Seeking Woman هم فیلمنامه را مجددا می‌نویسند. مت کاپلان، دوگی کش (Dougie Cash) و جوردن لوین (Jordan Levin) تهیه کنندگان این فیلم هستند.

منبع: کامینگ سون

 

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.