تصویر جدیدی از دنباله فیلم جانوران شگفت‌انگیز منتشر شد

20 December 2017 - 12:23

جدیدترین تصویر از Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌انگیز) نیوت اسکاماندر و جیکوب کوالسکی را دوباره کنار هم در The Crimes of Grindelwald نشان می‌دهد. دنباله‌ی جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (۲۰۱۶) ما را با آلبوس دامبلدور جوان آشنا می‌کند. در عین حال، طرفداران برای دیدن بازیگران محبوبشان کنار هم روز شماری می‌کنند. همکاری نیوت اسکاماندر و جیکوب کوالسکی هیجان داستان را رقم می‌زند و دیدن دوباره آن‌ها مسرت‌بخش است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین فیلم جانوران شگفت انگیز بیشتر پیرامون جیکوب بود. اگرچه حافظه او پاک شده بود، نیوت مطمئن شد که او به هدف بلند مدت زندگی‌اش برای یافتن شیرینی پزی دست یافته است. اشکالی که او درست می‌کرد عجیب و غریب بودند و این نشان می‌داد که ناخودآگاه جیکوب هنوز بیاد می‌آورد چه چیزی دیده و انجام داده است. او کویینی را به محض دیدن او در پایان فیلم شناخت. طرفداران خوشحال شدند که این دو کنار هم هستند.

مجله توتال فیلم به تصویر انحصاری دنباله‌ی جانوران شگفت‌انگیز دست یافته که جیکوب و نیوت را کنار هم در فیلم نشان می‌دهد. این تصویر بصورت آنلاین توسط Games Radar منتشر شد و باعث شد طرفدران شروع به حدس زدن داستان کنند. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تصویر را از قسمت زیر مشاهده کنید:

این تصویر جیکوب و نیوت را در لوکیشن خیلی متفاوتی نشان می‌دهد. بنظر می‌رسد شیرینی‌پز نیویورک در حال رفتن به فرانسه است، تابلوهای داخل تصویر به زبان فرانسوی هستند، و سبدهای دوچرخه نیز فرانسوی هستند. این احتمال وجود دارد که شیرینی‌ پزی جیکوب بسیار موفق بوده باشد که حالا بین‌المللی شده و شیرینی پزی زنجیره‌ای در سراسر جهان راه انداخته است. اما چه جیزی باعث شده نیوت به دنبال دوست قدیمی‌اش باشد؟ و جرا جیکوب در حال حمل سبد است؟ می‌شود اینطور تصور کرد که یکی از موجودات نیوت دوباره فرار کرده باشد. قطعا این برای دنباله جانوران شگفت‌انگیز جالب است که جیکوب و نیوت را در یک مسیر نشان دهد درحالی‌که یکی از موجودات افسانه‌ای در خیابان‌های پاریس سرگردان است.

شاید یکی از مهم‌ترین سوال‌ها این باشد که آیا حافظه جیکوب برمی‌گردد یا نه. اگر خاطرات او به راحتی بازگردند، سوالات شومی برای آینده این فرنچایز پرسیده می‌شوند. گریندلوالد به دنبال آغاز جنگ بین جادوگران و نوماج‌ها در اولین فیلم جانوران شگفت‌انگیز است و به دلیل جادوهای نیوت با شکست مواجه شد. اگر یک نفر بتواند حافظه او را برگرداند، چه چیزی گریندلوالد را از انجام همین کار برای شهروندان نیویورکی باز می‌دارد؟

یک احتمال نامعلوم این است که خواهر کریدنس، مادستی باربون، دوباره حافظه‌اش را برمی‌گرداند. سپس او بدترین چیزها را می‌بیند. او مادرش را می‌بیند، ماری لو، که به دست برادرش کشته می‌شود. اگر کسی احتمالا این رویدادهای نیویورک را بیاد آورد، آن شخص مادستی است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.