پوستر و تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شد

15 March 2018 - 11:06

چندی پیش کمپانی برادران وانر (Warner Bros. Pictures)، اولین تریلر و پوستر مربوط به فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» را منتشر کرد؛ شما در پایان این خبر می‌توانید هر دو آن‌ها را مشاهده کنید. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald دومین فیلم از سری پنج فیلمی است که مربوط به جهان جادوگری جدید جی. کی. رولینگ (J.K. Rowling) است. ستاره این فیلم ادی ردمین (Eddie Redmayne) در نقش نیوت اسکمندر (Newt Scamander) است که قرار است تا در کنار دیگر بازیگران قسمت قبلی، یعنی کاترین واترسون (Katherine Waterson)، دن فوگلر (Dan Fogler)، آلیسون سودول (Alison Sudol) و ازرا میلر (Ezra Miller) ایفای نقش کند. بازیگران جدیدی که در این قسمت به این فیلم اضافه می‌شوند نیز، افرادی چون کلودیا کیم (Claudia Kim)، زوئی کراویتز (Zoe Kravitz)، کالوم ترنر (Callum Turner) و همچنین جود لا (Jude Law) در نقش دامبلدور (Dumbledore) و جانی دپ (Johnny Depp) در نقش گرلت گریندلوالد (Gellert Grindelwald)، هستند.

در پایان قسمت اول این فیلم، گلرت گریندلوالد که یک جادوگر قدرتمند سیاه است، توسط کنگره‌ی جادویی ایالات متحده آمریکا (Magical Congress of the United States of America یا به اختصار MACUSA) و با کمک نیوت اسکمندر، دستگیر شد. ولی پس از مدتی، گریندلوالد از بازداشتگاه فرار کرد و قصد کرد که گروهی را جمع‌آوری کند تا بتواند با این‌کار، تمام جادوگران اشرافی و خالص را دورهم جمع کند و آن‌ها حکومت را بر دست گرفته و بر تمام موجودات غیرجادویی حکمرانی کنند.

برای خنثی کردن نقشه‌های گریندلوالد، آلبوس دامبلدور دانش‌آموز قدیمی خودش، یعنی نیوت اسکمندر را فراخواند تا به او کمک کند؛ نیوت نیز بدون این که از خطرات پیش روی خودش خبری داشته باشد، این کمک‌رسانی را پذیرفت. در یک دنیای جادوگری که دائما درحال تقسیم شدن و تفرقه است، باید میزان وفاداری و عشق را امتحان کرد، حتی در بین اعضای یک خانواده و یا دوستان قابل اعتماد.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald توسط دیوید ییتس (David Yates)، براساس نمایش‌نامه‌ای به قلم جی. کی. رولینگ کارگردانی می‌شود. تهیه‌کنندگان این فیلم نیز دیوید هیمن (David Heyman)، جی. کی. رولینگ.، استیو کلاوز (Steve Kloves) و لیونل ویگرام (Lionel Wigram) هستند. همچنین این فیلم قرار است تا در تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۸ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

همانطور که گفته شد نیز در ادامه شما می‌توانید پوستر و تریلر مربوط به این فیلم را مشاهده کنید:

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.