بازیگران جدیدی به فیلم Old Henry پیوستند

18 January 2021 - 11:40
فیلم Old Henry

استیون درف (Stephen Dorff)، تریس ادکینز (Trace Adkins)، اسکات هیز (Scott Haze) و گاوین لوئیس (Gavin Lewis) به بازیگران فیلم Old Henry پیوستند.

این فیلم یک فیلم غربی در حال ساخت از استودیو Shout! و کمپانی Hideout Pictures می‌باشد. آن‌ها به تیم بلیک نلسون (Tim Blake Nelson) که هفته پیش برای بازی در این فیلم انتخاب شد پیوستند. قسمت اصلی فیلم‌برداری این فیلم در ایالت تنسی آمریکا در حال انجام است.

داستان فیلم Old Henry که نویسندگی و کارگردانی آن را پاتسی پونسیرولی (Potsy Ponciroli) بر عهده دارد، پیرامون نلسون بیوه‌ی هنری کشاورز و فرزندش وایت با بازی لوئیس می‌باشد که با احتیاط به یک مرد مجروح و مرموز به نام کاری با بازی هیز با یک کیف پول نقد پناه می‌دهند.

درف نقش کچوم، رئیس گروهی که به دنبال کاری می‌گردند، را بازی می‌کند. اتکینز نقش عموی وایت یعنی آل را بازی می‌کند.

شانون هوچینز (Shannon Houchins) و مایک هاگورتی (Hagerty) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. گارسون فوز (Garson Foos)، باب امر (Bob Emmer)، جردن فیلدز (Jordan Fields)، الکس سیسکن (Alex Siskin) و ترور اونیل (Trevor O’Neil) تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم می‌باشند.

این فیلم بخشی از یک معامله چندگانه بین استودیو Shout! و کمپانی Hideout می‌باشد که این کمپانی‌ها به صورت مشترک تهیه‌کنندگی و تامین مالی آثار را انجام می‌دهند. از پروژه‌های دیگر این معامله می‌توان به Hardin که در مورد زندگی غیرقانونی جان وسلی هاردین (John Wesley Hardin) می‌باشد و ۴ Dead in 5 Seconds که شرح جنگ معروف در سال ۱۸۸۱ در ال‌پاسوی تگزاس است، اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.