تاریخ انتشار سریال جدید SpongeBob مشخص شد

30 January 2021 - 23:53

ViacomCBS برنامه‌های خودش برای انتشار SpongeBob: SquarePants را در سرویس استریمینگ پارامونت +، اعلام کرد.

فیلم SpongeBob: Sponge on the Run که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۰ قبل از شروع Covid-19 اکران شود، در پارامونت + پخش خواهد شد. این فیلم همچنین در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ (۴ مارس ۲۰۲۱) همراه با سریال مورد انتظار این سری یعنی Kamp Koral: SpongeBob’s Under Years منتشر خواهد شد. برای مقابله با اثرات همه‌گیری ویروس کرونا، پارامونت تصمیم گرفت حقوق این فیلم را به نت‌فلیکس بفروشد. پارامونت انتشار عناوینی مانند Top Gun: Maverick و A Quiet Place 2 را به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق انداخت.

هنوز هم گمانه‌زنی‌های این صنعت بر این موضوع استوار است که آیا این استودیو می‌تواند با جابجایی مجدد یک عنوان بزرگ فیلم به سرویس استریمینگ، سر و صدا ایجاد کند و مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشاند. همان‌طور که اخیراً کمپانی برادران وارنر و دیزنی این کار را کرده‌اند. تعداد مخاطبان سرویس CBS All Access، نزدیک به ۱۸ میلیون مشترک در ترکیب با سرویس Showtime’s OTT اعلام شده است.

پارامونت + به پیشنهاد CBS All Access، نمایش جدیدترین عنوان از سری SpongeBob را که با تعدادی از نسخه‌های قدیمی تلفیق می‌شود، در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ منتشر خواهد کرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.