بوبو استوارت ستاره فیلم اقتباسی Caleb’s Crossing خواهد بود

3 February 2021 - 12:28
فیلم اقتباسی Caleb's Crossing

ستاره فیلم Twilight با نام بوبو استوارت (Booboo Stewart) به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم اقتباسی کمپانی Radar Pictures انتخاب شده است. این فیلم براساس رمان تاریخی نوشته شده توسط جرالدین بروکس (Geraldine Brooks) با عنوان Caleb’s Crossing ساخته خواهد شد. فیلم‌سازی با نام کریس ایر (Chris Eyre)‌ نیز جزء یکی از تولیدکنندگان این فیلم خواهد بود.

بوبو استوارت قرار است که در این فیلم، نقش کاراکتری با نام کلب چیشاتوموک را بازی کند. کلب چیشاتوموک (Caleb Cheeshahteaumuck) اولین سرخ‌پوست بومی آمریکایی است که موفق به فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه هاروارد آمریکا شده و او منبع الهام این رمان می‌باشد. کلب چیشاتوموک عضو یکی از قبیله‌های وامپونواگ (قبایل سرخ‌پوستی) در نزدیکی مارتاز وین‌یارد (یک جزیره است که در جنوب کیپ کاد واقع شده و در ماساچوست قرار دارد) بوده که توانسته از دانشگاه هاروارد با مدرک لیسانس رشته هنر در سال ۱۶۶۵ فارغ‌التحصیل شود و همچنین او در زمینه زبان‌های لاتین و یونانی نیز مطالعه داشته است.

کلب چیشاتوموک درنهایت به عنوان دانش‌پژوه دانشگاه هاروارد به جزیره‌ای که قبیله‌اش در آن ساکن بوده بازگشته و توانسته که در آن زمان، از پلی به ظاهر غیرقابل عبور و پیچیده‌ای که خط فاصلی بین سرخ‌پوست‌ها و سفیدپوستان بوده با موفقیت عبور کند.

بوبو استوارت در پاسخ به انتخابش جهت نقش‌آفرینی در این فیلم گفت:

من بسیار مفتخرم که بخشی از این پروژه باشم و همچنین بسیار افتخار می‌کنم که می‌توانیم داستان بی‌نظیر کلب چیشاتوموک را به تصویر بکشیم.

علاوه بر نقش‌آفرینی در این فیلم، بوبو استوارت با همکاری کریس ایر وظیفه تولیدکنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. کریس ایر در کارنامه خود وظیفه کارگردانی پروژه‌هایی از جمله فیلم Smoke Signals سال ۱۹۹۸ و مستند هفت و نیم‌ ساعته‌ای با نام We Shall Remain در سال ۲۰۰۹ را بر عهده داشته است.

کریس ایر در بیانیه جدیدی نیز، درباره نقشش در ساخت این فیلم گفت:

تعریف کردن داستانی از تاریخچه سرخپوستان و دستاوردهای آن‌ها، مهم‌ترین بخش از داستان ما به عنوان آمریکایی‌ها می‌باشد. بوبو استوارت بهترین بازیگر انتخابی برای بردن ما (سرخپوست‌ها) به مرزهایی جدید، با همکاری یکدیگر می‌باشد.

این فیلم اقتباسی توسط بوبو استوارت، کمپانی تولید فیلم Radar Pictures و گراهام توربورن (Graham Thorburn) توسعه داده خواهد شد. وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن نیز بر عهده فیلم‌نامه‌نویسانی از جمله مری آن بارنز (Mary Ann Barnes) و شیلا بارنز (Sheila Barnes) خواهد بود. علاوه بر کریس ایر و بوبو استوارت، از تولیدکنندگان دیگر این فیلم می‌توان به ماریا فریسک (Maria Frisk) و مایکل ناپولیلو (Michael Napoliello) از کمپانی Radar Pictures اشاره کرد. تد فیلد (Ted Field) نیز تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهد بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.