اولین تیزر سریال پیش درآمد Yellowstone منتشر شد

7 February 2021 - 22:02

از زمان شروع پخش سریال Yellowstone، هواداران درخواست یک سریال پیش‌درآمد داشتند و اکنون خبر خوشحال‌کننده این است که چنین سریالی ساخته خواهد شد! خبر رسیده که تیلور شریدان (Taylor Sheridan) که یکی از خالقان این سریال است، قراردادی را برای ساخت چند سریال با کمپانی‌های ViacomCBS و MTV Entertainment Group امضا کرده و اولین سریالی که قرار است ساخته شود، یک سریال پیش درآمد برای سریال Yellowstone است.

این سریال پیش‌درآمد که Y: 1883 نام دارد و محصول شبکه‌ی پارامونت است، داستان خانواده‌ی داتون را در سفرشان از دشت‌های پهناور به سمت آمریکا روایت می‌کند. این یک داستان گسترده از گسترش دنیای غرب و یک خانواده‌ی در حال فرار از فقر به سمت سرزمین مونتانا در آمریکای موعود است. شریدان، جان لینسون (John Linson)، آرت لینسون(Art Linson)، دیوید گلسر(David Glasser)، دیوید هاتکین (David Hutkin) و باب یاری (Bob Yari) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را برعهده خواهند داشت.

دلیل ساخت این سریال تنها به‌دلیل درخواست‌ و اشتیاق بسیار طرفداران برای تماشای سرگذشت خانواده‌ی داتون نبوده است؛ بلکه موفیقیت بسیار زیاد سریال اصلی نیز از دلایل مهم این تصمیم شبکه و سازنده‌ی سریال به‌شمار می‌رود. Yellowstone در سال جاری تبدیل به پربیننده‌ترین سریال شبکه کابلی جهان شد و به‌نظر گزینه‌ای قابل اتکا برای شبکه‌ی پارامونت در رقابت‌ شدید میان شبکه‌های کابلی است.

شریدان در بیانیه‌ی مطبوعاتی این سریال گفت:

من از ادامه دادن داستان Yellowstone بسیار خوشحالم و از کریس و کیت و دیوید تشکر می‌کنم که به من اجازه‌ی ساخت ادامه‌ی این سریال را دادند.

کریس مک‌کارتی، مدیر کمپانی MTV Entertainment نیز اذعان داشت:

تیلور شریدان یک خالق با دید عالی است که با این سریال یک ژانر قدیمی را زنده و طرفداران بی‌شماری از سراسر جهان را مجذوب کرد. ما از این‌که او ViacomCBS و MTV Entertainment Group را خانه‌ی خود می‌داند، بسیار خرسندیم و بسیار از همکاری مجدد با وی هیجان‌زده هستیم. جهان زیبای Yellowstone و خلاقیت بی حد و حصر شریدان، کمپانی‌ها و شبکه‌ی سازنده‌ی سریال را در بهترین حالت خود به‌نمایش می‌گذارد.

دیوید گلسر (David Glasser)، مدیر کمپانی ۱۰۱ نیز گفت:

تیلور شریدان در جهان‌سازی استاد است و روش خاص خود را برای این کار دارد و همین است که او را به یکی از بهترین برنامه‌سازان دنیای سرگرمی بدل ساخته که کارهایش را نباید از دست داد. کار ما در کمپانی ۱۰۱ جذب سازندگان خلاق برای ساخت پروژه‌های فرهنگی باکیفیت است. این پروژه حاصل همکاری موفق ما با کمپانی‌های ViacomCBS و MTV Entertainment Group و تیلور شریدان است و ما مشتاقانه منتظر همکاری‌های بعدی خود با این گروه هستیم.

ساخت این سریال پیش‌درآمد تنها شروع ماجراست. در بخشی از این بیانیه‌ی مطبوعاتی آمده است:

شریدان قراردادی اختصاصی و چندگانه را با کمپانی‌های ViacomCBS و MTV Entertainment Group و شبکه‌ کابلی پارامونت امضا کرده که شامل نویسندگی و تهیه‌کنندگی او در پنج پروژه می‌شود. این محتوا انحصارا متعلق به کمپانی‌های مذکور و شبکه‌ی پارامونت است.

انتظار می‌رود که فصل چهارم سریال Yellowstone در سال ۲۰۲۱ نمایش داده شود. تا آن موقع می‌توانید اولین تیزر این سریال پیش‌درآمد که Y: 1883 نام دارد را تماشا کنید.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.