مارک رایلنس و مایکل چکلیس به فیلم Don’t Look Up پیوستند

10 February 2021 - 17:14
مارک رایلنس و مایکل چکلیس

آدما مک‌کی (Adam McKay) لیست کامل و بی‌نظیر بازیگران کمدی Don’t Look Up را توسط دو بازیگر دیگر طولانی‌تر می‌کند.

برنده جایزه اسکار یعنی مارک رایلنس (Mark Rylance) و برنده جایزه امی یعنی مایکل چکلیس (Michael Chiklis) در نقش‌های نامشخصی به فیلم Don’t Look Up که به‌ زودی ساخته می‌شود پیوستند. هر چند احتمالا هر دو در نقش مردان کچل و خوشرویی بازی می‌کنند.

طبق گزارش خبرگذاری Deadline: رایلنس و چکلیس آخرین افراد اضافه شده به گروه بازیگران حال حاضر لیست A هستند. این لیست شامل لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، مریل استریپ (Meryl Streep)، کیت بلانشیت (Cate Blanchett)، تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، جونا هیل (Jonah Hill)، آریانا گرانده (Ariana Grande)، متیو پری (Matthew Perry)، کریس ایوانز (Chris Evans)، تایلر پری (Tyler Perry)، ملانی لینسکی (Melanie Lynskey)، راب مورگان (Rob Morgan) و ران پرلمن (Ron Perlman) می‌شود. این فیلم پیرامون دو اخترشناس سطح پایین است در حالی که آن‌ها یک تور رسانه‌ای را آغاز می‌کنند تا مردم را متقاعد کنند که یک ستاره دنباله‌دار قرار است زمین را نابود کند. با قضاوت براساس کارهای قبلی مک‌کی مانند فیلم‌های The Big Short و Vice می‌توان انتظار داشت که فیلم Don’t Look Up یک فیلم کمدی ولی هوشیارانه از یک بحران جدی باشد که در این موقعیت موضوع تهدیدی برای تغییر شرایط آب و هوایی است. احتمالا تصادفی نیست که طرح فیلم عملا با داستان فیلم Chicken Little یکسان است؛ زیرا بزرگترین مخالفتی که در حال حاضر برای مقابله با تغییرات آب و هوایی انجام شده است، انکار وجود چنین مسئله‌ای است.

مک‌کی به هیچ وجه یک فیلم‌ساز بی‌استعداد نیست، اما من شخصا فکر می‌کنم که کارهای دراماتیک او بیشتر به هوشمندی خود در ارائه هرگونه بینش معنادار مربوط می‌شود مثل محدودیت حال حاضر زنان جذاب و مشهور در توضیح مفاهیم بازاری پیچیده در فیلم The Big Short که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و خدا به ما کمک کند اگر در فیلم آخر او دومین کاراکتر به طور مستقیم رو به دوربین صحبت کند. اما پس از جمع‌آوری چنین بازیگران چشم‌گیری برای مقابله با آن‌چه مهمترین بحرانی است که بشر تا به حال با آن روبه‌رو شده است، امیدوارم فیلم Don’t Look Up چیزی حقیقی‌تر برای ارائه داشته باشد؛ چیزی که فقط گردآوری یک دسته افراد مشهور برای اشاره به چیزی وحشتناک و تکرار دیالوگ‌های آن نباشد.

منبع: Collider

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.