پارامونت تریلر دیگری از فیلم کمدی و جنایی Pixie را منتشر کرد

13 February 2021 - 09:07
فیلم Pixie

کمپانی پارامونت تریلر دیگری از فیلم جنایی و کمدی خود به نام Pixie با بازی اولیویا کوک (Olivia Cooke) و الک بالدوین (Alec Baldwin) منتشر کرد.

همان‌ طور که پیشتر گفتیم: این که کوک خودش را در موقعیت‌های جنایی‌ای که به نظر می‌رسد پایان خوشی ندارد غرق می‌کند، بسیار جالب است. در تریلر فیلم Pixie که یک فیلم جنایی و خنده‌دار است، گویی ترکیبی درخشان از گای ریچی (Guy Ritchie) و مارتین مک‌دونا (Martin McDonagh) ساخته شده که در آن کوک مغز متفکر یک دزدی است. این فانتزی‌ترین راه برای گفتن این است: فیلم Pixie به نظر می‌رسد که شدیدا “برای من” مناسب است.

کوک نقش اصلی فیلم Pixie را بازی می‌کند؛ یک دختر جوان که برای انتقام از مرگ مادرش خود را با انواع و اقسام ارتباطات با انواع جنایت کاران غرق می‌کند. برای انجام این کار، او نقشه یک دزدی را می‌کشد؛ اما زمانی که یک زوج که پیشتر جنایت‌کار بودند با بازی بن هاردی (Ben Hardy) و داریل مک‌کورمک (Daryl McCormack) و یک سندیکا شدیدا مذهبی به رهبری بالدوین در نقش یک کشیش ایرلندی درگیر ماجرا می‌شوند و مسائل جهنم الهی مطرح می‌شود، شرایط عوض می‌شود.

اگر شما مثل من، خود را عاشق یک داستان جنایی در شهری کوچک با انواع و اقسام ماجراها می‌دانید، فیلم Pixie دقیقا برای قرار گرفتن در راس لیست تماشای شما ساخته شده است.

فیلم Pixie قرار است ۵ مارس (۱۵ اسفند) در سینما‌های منتخب، به صورت دیجیتال و در سالن‌های متقاضی منتشر شود.

تریلر فیلم جذاب Pixie را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

در قسمت زیر می‌توانید خلاصه رسمی داستان فیلم را بخوانید.

اولیویا کوک که پیشتر در فیلم Ready Player One ایفای نقش کرده بود و الک بالدوین که پیشتر در فیلم The Departed بازی کرده بود در این داستان اکشن جنایی در ایرلند بازی می‌کنند. پیکسی هاردی با بازی کوک در مسیری برای انتقام از مرگ مادرش، اقدام به یک دزدی می‌کند تا به وسیله آن زندگی خود را در شهر کوچکش پشت سر بگذارد. وقتی نقشه‌هایش شدیدا نقش بر آب می‌شوند، مجبور می‌شود با یک زوج ناجور که کاملا درگیر ماجرا هستند همکاری کند. در این ماجراجویی خنده‌دار و هیجان‌انگیز، این سه نفر در حال فرار از یک باند سازمان‌یافته و جنایت‌کار از راهبه‌ها و کیشیش‌ها به رهبری پدر مک‌گرث با بازی بالدوین، به هر کسی که می‌رسند او را فریب می‌دهند.

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.