تریلر فیلم درام_ترسناک Violation منتشر شد

13 February 2021 - 14:42

تریلر فیلم Violation که یکی از تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ی ساندنس امسال بود، منتشر شد. این فیلم که در ژانر فیلم‌های انتقامی جای می‌گیرد را مدلین سیمز-فور (Madeleine Sims-Fewer) و داستی مانچینلی (Dusty Mancinelli)، براساس فیلمنامه‌ای نوشته‌ی خودشان، کارگردانی و تهیه کرده‌اند.

سیمز-فور که علاوه‌بر تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی، نقش اصلی این فیلم را هم خودش ایفا کرده، در نقش زنی به‌نام مریم (Miriam) ظاهر شده که رابطه‌اش با همسرش درحال فروپاشی است. او و همسرش آخرهفته به زادگاه مریم رفته و آن‌جا، خواهر و شوهرخواهر مریم را ملاقات می‌کنند. در یکی از شب‌های این سفر، اتفاقی می‌افتد که مریم را شوک‌زده و عصبانی می‌کند. مریم با اعتقاد به این‌که تنها راه تلافی برای او، انتقام گرفتن است، تصمیم به انجام کاری عجیب می‌گیرد؛ اما این اقدام انتقامی برای او گران تمام می‌شود و موجب مشکلات روحی و روانی شدیدی در او می‌شود که هرگز آمادگی مواجهه با آن‌ها را نداشته است.

بازی سیمز-فور در نقش زنی تحقیرشده، خیره‌کننده است و جسی ورکومب (Jesse LaVercombe) که نقش شوهرخواهر او را بازی می‌کند نیز به‌خاطر بازی پیچیده‌اش بسیار موردتحسین قرار گرفته است. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به آنا مگوایر (Anna Maguire) و آبی ابیلی (Obi Abili) اشاره کرد. این فیلم قرار است که در تاریخ ۲۵ مارس، به‌صورت اختصاصی از سرویس استریمینگ Shudder پخش شود.

سیمز-فور و مانچینلی نخستین‌بار در بخش Talent Lab جسنواره‌ی تورنتو در سال ۲۰۱۵ باهم دیدار کردند و به‌سرعت تبدیل به یک تیم فیلم‌سازی شدند. فیلم کوتاه آن‌ها به‌نام Woman in Stall برنده‌ی چند جایزه شد و آن‌ها فیلم‌های کوتاه دیگری به‌نام Slap Happy و Chubby نیز ساختند که دومی در جشنواره‌ی فیلم Telluride به‌نمایش درآمد.

تریلر اولین فیلم بلند آن‌ها، Violation را می‌توانید از این لینک تماشا کنید و به شما هشدار داده می‌شود که این فیلم بسیار خشن را هرگز فراموش نخواهید کرد؛ زیرا خشونت آن به‌حدی عمیق است که زخم‌های ماندگاری را در شما به‌جای خواهد گذاشت.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.