تریلر فصل دوم City on a Hill منتشر شد

25 February 2021 - 02:54

Showtime پیش پرده‌ی رسمی فصل ۲ سریال درام تحسین شده‌ی City on a Hill را منتشر کرده است که نماینده‌ی FBI کوین بیکن را در مقابل دستیار دادستان منطقه Aldis Hodge قرار می‌ دهد.

فصل ۲ در محله روکسبری بوستون متمرکز است که داستان آن براساس محوریت، خشونت، مواد مخدر و بی اعتمادی به اجرای قانون، از موضوعات این سریال است.

جکی روهر مأمور FBI وارد داستان می شود که آماده تلاش برای سو استفاده از سیستم عدالت کیفری معیوب بوستون برای نجات شغل خود است. متأسفانه برای جکی، معاون دادستان منطقه‌ی Decourcy Ward، واکنش اشتباهی نسبت به دشمنانش نشان می‌دهد. با گذشت زمان، تضاد شخصی بین این دو به یک جنگ همه جانبه بین تبدیل می‌شود و هیچ کس از خسارت وثیقه در امان نیست.

مارک اوبراین و جیل هنسی در کنار لورن ای بنکس، آماندا کلایتون و متیو دل نگرو در این فصل حضور دارند، در حالی که ستاره‌های مهمان فصل ۲ شامل کیکو الیزابت، لوسیا رایان، کامرون کرس، شانون والاس، جان دومان و مایکل اوو نیز حضور دارند. تام فونتانا به عنوان مدیر سریال در City on a Hill فعالیت می‌کند که مدیر اجرایی آن نیز در کنار بن افلک، مت دیمون، جنیفر تاد، باری لوینسون، چاک مک لین، مایکل کوئستا و خورخه زاماکونا است. بیکن و هاج در کنار میشل جوردانو به عنوان تهیه کننده اجرایی همکاری می‌کنند.

City on a Hill در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۰ (۲۸ مارس ۲۰۲۱) منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر فصل دوم این سریال را از پلتفرم یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.