یکی از کتاب‌های کورنلیا فانکه به انیمیشن تبدیل می‌شود

2 March 2021 - 12:17

کمپانی‌های Uncharted Territory و Rise Pictures به ساخت یک انیمیشن اقتباسی از کتاب فانتزیِ کودکانه‌ی Igraine the Brave نوشته‌ی نویسنده‌ی پرفروش، کورنلیا فانکه (Cornelia Funke) که رمان Inkheart از مشهورترین کارهای اوست، چراغ سبز نشان داده‌اند.

این انیمیشن قرار است توسط هولگر تپه (Holger Tappe)، کارگردان انیمیشن Animals United و ولکر انگل (Volker Engel)، طراح مشهور برنده‌ی اسکار جلوه‌های ویژه برای فیلم Independence Day، کارگردانی خواهد شد. ولکر انگل (Volker Engel)، گسا انگل (Gesa Engel) و لوسیا شارباکه (Lucia Scharbatke) از کمپانی Uncharted Territory و اولریش شوارتز (Ulrich Schwarz) و سون پنیک (Sven Pannicke) از کمپانی Rise Pictures، تهیه‌کنندگی این انیمیشن را برعهده خواهند داشت. رابین کلاین (Robyn Klein) و جرمی راس (Jeremy Ross)، تهیه‌کنندگان اجرایی انیمیشن کوتاه If Anything Happens I Love You، که امسال مدعی دریافت اسکار بهترین انیمیشن کوتاه است، به‌عنوان شرکای تولید بین‌المللی در این پروژه حضور خواهند داشت. کمپانی GFM Animation نیز فروش جهانی فیلم را مدیریت خواهد کرد.

آندرس دیا (Andreas Deja) که از انیماتورهای انیمیشن‌هایی مانند The Lion King ،Aladdin و Beauty and the Beast بوده است، به‌عنوان مشاور انیمیشن در این پروژه همکاری خواهد کرد. نویسنده‌ی این اقتباس، جین آینسکا (Jane Ainscough) و سازنده‌ی موسیقی این انیمیشن نیز برنده‌ی جایزه‌ی گرمی، الکساندر گرینگاس (Alexander Geringas)، خواهد بود.

هم‌چنین کمپانی Rise Pictures به‌همراه کمپانی Constantin Film، تهیه‌کنندگی آخرین انیمیشن سه‌بعدی که براساس نوشته‌های فانکه ساخته شده بود_ انیمیشن Dragon Rider_ را نیز برعهده داشت.

Igraine The Brave روایت‌گر داستان دختری ۱۲ ساله به‌نام ایگیرین (Igraine) از خانواده‌ی جادوگران است که هیچ اهمیتی به جادوگری نمی‌دهد. وقتی برادرش به‌طور تصادفی پدر و مادرشان را به‌شکل خوک در می‌آورد و قلعه‌ی آن‌ها توسط شوالیه Rowan Heartless و استادش، Osmond the Greedy، محاصره می‌شود، دیگر نجات خانواده به ایگرین بستگی دارد، حتی اگر به قیمت مقابله با غول‌ها و اژدهایان سه‌سر باشد. 

این پروژه شاهد همکاری مجدد ولکر و گسا انگل از کمپانی Uncharted Territory در کشور آلمان است. این کمپانی پس از موفقیت فیلم Independence Day در سال ۱۹۹۶ توسط انگل و شریکش، مارک وایگرت (Marc Weigert) در لس‌آنجلس تاسیس شد. در این سال‌ها این کمپانی پروژه‌هایی مانند Independence Day: Resurgence (2016) و White House Down (2012) و همچنین مینی سریال The Triangle (2005)، که برنده امی نیز شد، را به سرانجام رسانده است.

گسا و ولکر انگل هم‌اکنون دفترِ شعبه‌ی نورنبرگ ‌Uncharted Territory را اداره کرده و اداره‌ی شعبه‌ی آلمان برعهده‌ی شارباکه است. این کمپانی هم‌اکنون چندین پروژه در دست تولید دارد که انیمیشن‌‌ها و فیلم‌های لایو_اکشن بیش‌تری که اقتباس‌ شده از کارهای فانکه هستند، از جمله‌ی این پروژه‌ها هستند.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.