شروع ماجراجویی‌های سینمایی Powerpuff Girls

11 March 2021 - 01:04
شروع ماجراجویی‌های سینمایی Powerpuff Girls

شکر، ادویه و کمی ناخالصی، کودکی بسیاری از ما را رقم زدند. مواد تشکیل‌دهنده‌ی مورد نیاز برای ساختن سریال سینمایی Powerpuff Girls در شبکه‌ی CW هم به همین شکل‌اند.سال گذشته از انتقال انیمیشن Powerpuff Girls به جهان سریال‌های سینمایی رونمایی شد. بعد از مدت‌ها، ما تیم سه‌نفره‌ی افسانه‌ای دنیای انیمیشن را خواهیم دید. ایفای نقش‌های اصلی این سریال به Chloe Bennet، Dove Cameran و Yana Perrault سپرده شده است. قهرمانان دوست‌داشتنی و آزمایشگاهی ما به زودی باز می‌گردند.

از Powerpuff Girls به Powerpuff Women؟!

اطلاعات انتخاب عوامل از مجله‌ی Variety می‌آید. بر اساس این اخبار، Bennet نقش Blossom، خانوم Cameran نقش Bubbles و در نهایت، خانوم Perrault نقش Buttercup را ایفا خواهند کرد. Craig McCracken سازنده‌ی سریال اصلی Cartoon Network بود. هم‌اکنون اخبار ساخته شدن یک سریال سینمایی و ریبوت برای Powerpuff Girls توجه بسیاری را به خود جلب کرده است (ریسک خیلی بزرگی برای CW به حساب می‌آید). ادامه‌ی خبر ممکن است برای تمامی طرفداران دلنشین نباشد، اما داستان این سریال سینمایی چندین سال پس از سریال انیمیشنی اوریجینال رخ می‌دهد. شخصیت‌های اصلی هم‌اکنون در دهه‌ی سوم زندگی خود هستند و متوجه می‌شوند که تمام کودکی خود را به مبارزه با جرم و جنایت هدر داده‌اند.

Powerpuff Girls Return in a Different Way

انتخاب با شماست، توضیحات داده شده شباهتی به نسخه‌های اوریجینال دارند؟

متفاوت و کمی ترسناک

بر اساس بررسی Variety، شخصیت Blossom الان مدارک آکادمیک پیشرفته‌ی بسیاری دارد. درگیری‌ها و وحشت دوران قهرمانی او باعث شده تا مشکلات عصبی بخشی از شخصیت او شوند (برای رهبری دوباره‌ی گروه نیز به مشکل برخورده است). در همین حین Bubbles هیجان و جرقه‌ی دوران کودکی خود را حفظ کرده و برای کسب دوباره‌ی شهرت خود، می‌خواهد باری دیگر قهرمان شود. Buttercup از طرف دیگر تصمیم گرفته تا ظاهر شورشی خود را کنار بگذارد، پوست قهرمانی خود را بیاندازد و سال‌های اخیر خویش را به عنوان فردی بی‌هویت سپری کند (این شخصیت‌هایی که معرفی شده‌اند، هیچ شباهتی به قهرمانان محبوب ما ندارند). فعلاً خبری از نسخه‌های جدید Mojo Jojo و HIM نیست.

اپیزود آغازین سریال جدید Powerpuff Girls توسط Heather Regnier و نویسنده‌ی برنده‌ی Oscar، آقای Diablo Cody نوشته خواهد شد. این در حالی‌ست که Greg Berlanti به تهیه‌کنندگی سریال‌های مخصوص نوجوان (با این سریال) ادامه می‌دهد. آخرین باری که ما این سه قهرمان را مشاهده کردیم، بخشی از مراسم ریبوت ۲۰۱۶ شبکه‌ی Cartoon Network بودند. آیا بالاخره آپدیتی که نیاز داشتیم را خواهیم دید؟

Powerpuff Girls Villains Will Return

آیا این سریال حال و هوای فانتزی سابق را حفظ خواهد کرد یا اینکه دیگر شاهد شخصیت‌های منفی جذاب قدیم نخواهیم بود؟

عوامل قهرمان گردهم می‌آیند

Bennet در زمینه‌ی آثار ابرقهرمانی اصلاً تازه‌کار نیست. او نقش یکی از شخصیت‌های اصلی Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D را به عهده داشت. Cameron پیش از این در سریال‌هایی چون The Descendants (ساخته‌ی شبکه‌ی Disney Channel) و Agents of S.H.I.E.L.D نیز نقش بازی کرده است (که این پروژه را به یک گردهمایی ابرقهرمانی تبدیل می‌کند). Perrault را نیز برای ایفای نقش Alanis Morissette در نمایش موزیکال Jagged Little Pill همه می‌شناسند. او پیش از درگیری‌های کرونا، برنامه‌های زیادی برای پیوستن به نمایش پرطرفدار و خارق‌العاده‌ی Hamilton داشت. با حضور تمامی این عوامل قهرمان در یک سریال، Powerpuff Girls شبکه‌ی CW دیدنی خواهد بود (شاید هم شکستی بزرگ و دیدنی خواهد بود …).

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.