نه، پدر اندی در مجموعه‌های “داستان اسباب بازی “بر اثر فلج اطفال نمرده است

27 June 2017 - 14:00

وقتی شما یک مجموعه فیلم‌ به اسرار‌آمیزی دنیای پیکسار (Pixar) می‌سازید، درواقع تلاش می‌کنید تا خاطره‌ای از خود در ذهن تماشاگران ایجاد کنید. این موضوع همیشه انگیزه‌ی اصلی فیلم‌هایی مانند Toy Story (داستان اسباب‌بازی) و یا Monsters, Inc (کمپانی هیولا‌ها) نیز است. از آنجا که هر فیلم اغلب تنها ماهیت خود را نشان می‌دهد، مردم به‌ اندازه‌ی کافی بزرگ‌شده اند تا عناصری از فیلم‌ها که صریحا نشان داده نمی‌شوند را درک‌کنند. به عنوان مثال همین ویدیو‌ی هفته‌ی گذشته در مورد داستان غم‌انگیز پدر اندی در داستان اسباب بازی را ببینید. وودی (Woody) در‌واقع متعلق به پدر اندی بود که متاسفانه از عوارض ناشی از فلج اطفال قبل از اولین فیلم فوت کرد. این ویدیو در اینترنت غوغا بپا کرد و توسط بسیاری از سایت‌های بزرگ سرگرمی منتشر شد.

با توجه به اینکه این ناراحتی دنیای رشد‌یافته همیشه در پشت صحنه‌های فیلم های پیکسار مخفی می‌شود، مرگ پدر اندی بنظر برای تماشاگران پذیرفته شده‌است. در‌حالی‌که این درست نیست. همانطور که توسط Wrap اشاره شد، اندرو استنتون (Andrew Stanton) یکی از نویسندگان اصلی فیلم Toy Story (داستان اسباب‌بازی) اذعان می‌کند که این یک خبر جعلی است.در ادامه خبر با سینما‌گیمفا همراه باشید.

در ویدیوی اصلی منتشر‌شده در یوتیوب، مایک موزارت (Mike Mozart) ادعا می‌کند که یک داستان از نویسنده‌ی اصلی، جو رنفت (Joe Ranft) در مورد پدر اندی بدست‌آورده‌اند که در مورد بچگی او و دست‌و پنجه نرم کردن با بیماری فلج اطفال است و این واقعیت که تنها سه اسباب‌بازی :وودی (Woody)، آقای کله سیب‌زمینی (Mr.Potato Head) و اسلینکی (Slinky) برای رسیدن به پسرش جان سالم به‌در بردند. در حالی‌که این نظریه می‌تواند توضیح دهد که چرا یک کودک امروزی هنوز با اسباب‌بازی های دهه‌های گذشته در داستان اسباب‌بازی اصلی بازی می‌کند. اگر استنتون به این اعتقاد داشته باشد، ما نیز نباید باور کنیم که هیچ‌کدام از آنها واقعا اتفاق افتاده است. و درواقع، آنچه که مهم است این است‌ که اندی چگونه با اسباب‌بازی‌های مورد علاقه‌اش کنار آمد یا چه اتفاقی برای پدر و مادرش افتاد؟ داستان‌های شبیه این، قدرت‌مند‌اند، از این حیث که غرق در خیال‌پردازی هستند و همانند سلیقه‌ی بسیاری از مردم در طول سال‌ها، قطعات فیلم‌ مانند پازل به‌ هم چسبانده شده‌اند. خب بهتر است بیش‌ازین کورکورانه حدس نزنیم!.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.