«لاتاری» مجوز ساخت نگرفت، مهدویان «لاغرها باز می‌گردند» را می‌سازد

14 August 2017 - 13:09

 پس از اکران فیلم «ماجرای نیمروز» محمد حسین مهدویان به همراه ابراهیم امینی فیلمنامه «لاتاری» را به شورای پروانه ساخت ارائه داد. در هفته‌های گذشته اخباری در مورد مخالفت شورا با تولید این فیلمنامه منتشر شده بود. شب گذشته مهدویان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از منتفی شدن تولید «لاتاری» خبرداد و نوشت که نگارش فیلمنامه جدیدی را با نام «لاغرها بر می‌گردند» آغاز خواهد کرد.

بعد از ارائه فیلمنامه «لاتاری» به شورای پروانه ساخت، یکی از اعضای این شورا در گفت‌وگو با آی‌سینما اعلام کرد که در مورد ساخت این فیلمنامه اختلاف نظراتی میان اعضای شورای پروانه ساخت به وجود آمده و برخی از آن‌ها خواستار تغییراتی در بخش‌های مختلف این فیلمنامه شدند و از مهدویان در خواست کردند که سعه صدر بیشتری در قبال این تغییرات از خود نشان دهد.

با گذشت چند هفته از انتشار این خبر، محمد حسین مهدویان شب گذشته از منتفی شدن ساخت فیلمنامه «لاتاری» خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

با همه‌ی تلاش و عشقی که خرج‌اش کردیم، نشد که نشد که نشد. دلایل‌اش طولانی و مفصله. دوست ندارم خیلی مرور کنم‌. به خصوص حالا که ازش گذشتیم تا برسیم به یک راه تازه. نه که حال‌مون گرفته نشده باشه، شد! ولی همه‌ی تلاش‌مون رو کردیم که گرفتار یاس نشیم. چه می‌دونم؟! شاید یک روزی که خیلی هم دور نباشه «لاتاری»  رو بسازیم‌اش. مطمئنم فیلم جذاب و درجه یکی می‌شه. ولی اون زمان به هر دلیل امروز نیست.

این کارگردان در پایان از آغاز نگارش فیلمنامه جدیدی با نام «لاغرها بر می‌گردند» به همراه ابراهیم امینی خبر داده است.

بیشترین مخالفت اعضای شورای پروانه ساخت با تولید فیلمنامه «لاتاری» به موضوع حساسیت برانگیز آن بر می‌گشت. مهدویان قرار بود اولین فیلم اجتماعی خود را با موضوع قاچاق زنان و دختران ایرانی به کشورهای عربی جلوی دوربین ببرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.