طبق گزارش‌ها فصل هفتم Game of Thrones میلیون‌ها بار دانلود غیرقانونی شده است

8 September 2017 - 11:56

فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) یک موفقیت بسیار بزرگ بود اما تمام تماشاگران آن از بینندگان شبکه‌ی HBO نبودند. یک گزارش جدید اظهار می‌کند که این سریال میلیون‌ها بار دانلود غیر مجاز شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در طول فصل هفتم سریال Game of Thrones از شخصیت‌های پیچیده پرده‌برداری شد و به یک نمایش برتر هالیوودی تبدیل گشت و شخصیت‌هایی که در طول این سریال از یکدیگر جدا بوند، در نهایت به هم پیوستند.

در حالی که این سریال هرگز از این محبوب‌تر نبوده است، علت این موضوع شاید کسانی باشد که این سریال را بصورت غیر قانونی تماشا می‌کنند. بر اساس یک گزارش از TorrenrFreak، شرکت داده‌های دزدی MUSO تخمین می‌زند که هر یک از قسمت‌های فصل هفتم Game of Thrones، بالغ بر ۱۴۰ میلیون بار دانلود (بدون پرداخت حق کپی رایت) شده است. اکثریت قریب به اتفاق این‌ها از طریق سرورهای غیر مجاز و تورنت‌های خصوصی، به جای دانلود مستقیم و تورنت‌های عمومی صورت گرفته است. HBO به احتمال زیاد از این کار هیچ سودی نمی‌برد چرا که The Spoil of War و Beyond The Wall به طور تصادفی زودتر در اینترنت رخنه کردند و پخش شدند. این موضوع به هکرهایی که HBO را تهدید می‌کردند که قسمت‌ها را زودتر پخش کند، ارتباطی نداشت.

درحالی که اینترنت با دزدی آثار هنری همچنان به کار خود ادامه می‌دهد، بعید است که HBO نگران این آمار باشد. این سریال بهترین امتیاز خود را در فصل هفتم بدست آورد و در حالی که این نمایش برخی انتقادات را در مورد نقص‌هایی از داستان تحمل نمود، فصل دیگری از Game of Thrones از تلویزیون پیش‌بینی نشده است.

هواداران احتمالا باید برای فصل آخر صبر کنند چرا که تولید کنندگان این سریال اذعان کرده‌اند که شش قسمت نهایی احتمالا تا سال ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد. این خبر آنقدرها هم بد نیست، زیرا شش قسمت نهایی دارای مدت پخش فوق‌العاده‌ای است و گزارش شده است که هر قسمت نزدیک به ۸۰ دقیقه خواهد بود.

HBO هرگز به طور عمومی این را تصدیق نمی‌کند اما آنها به دنبال راهی برای حل دائمی مشکل سرقت هنری هستند، اما بنظر می‌رسد سریال آنها تحت تاثیر همین دانلودها محبوب‌تر شده است.

فصل هشتم سریال Game of Thrones در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ از شبکه‎ی HBO پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.