وندی مک لندن درحال مذاکره برای پیوستن به فیلم What Men Want

22 April 2018 - 20:00

هالیوود ریپورتر گزارش می‌دهد که وندی مک لندن کاوی (Wendi McLendon-Covey) بازیگر و کمدین آمریکایی درحال مذاکره برای پیوستن به فیلم کمدی What Men Want (آنچه مردان می‌خواهند) است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم تلنگری است به فیلم What Women Want (آنچه زنان می‌خواهند) به کارگردانی نانسی مایرز (Nancy Meyers) محصول سال ۲۰۰۰ که داستان مردی (با بازی مل گیبسون Mel Gibson) را روایت می‌کرد که مدیر اجرایی تبلیغاتی شوربختی بود اما توانایی خواندن ذهن زنان و یادگیری آنچه زنان در هنگام هر رویداد به آن می‌اندیشند را داشت! این فیلم به سرعت در سراسر جهان بر سر زبان‌ها افتاد و توانست در زمان اکرانش، بیش از ۳۷۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد؛ یعنی با درنظر گرفتن تورم، مبلغی نزدیک به ۵۳۵ میلیون دلار فروش داشته است. درواقع می‌توان این فیلم را موفق‌ترین تجربه مایرز در دنیای سینما درنظر گرفت. در این فیلم بازیگرانی همچون ماریسا تومی (Marisa Tomei)، آلن آلدا (Alan Alda)، لوگان لرمن (Logan Lerman)، بت میدلر (Bette Midler) و سارا پلسون (Sarah Paulson) نیز نقش‌آفرینی کردند.

در فیلم What Men Want (آنچه مردان می‌خواهند)، تراجی پی. هنسون (Taraji P. Henson) در نقش یک مدیر برنامه‌ی ورزشی ظاهر خواهد شد که توسط همکاران مردش تنها گذاشته شده است اما بعد از به دست‌ آوردن قدرت خواندن ذهن آن‌ها، از این توانایی خویش برای رقابت با آن‌ها در معرفی ستاره‌ی بعدی NBA استفاده می‌کند. مک لندن کاوی (McLendon-Covey) نیز در نقش بهترین دوست هنسون در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به تریسی مورگان (Tracy Morgan) و آلدیس هوج (Aldis Hodge) اشاره نمود.

فیلم What Men Want (آنچه مردان می‌خواهند) توسط آدام شانکمن (Adam Shankman) کارگردانی خواهد شد و تاریخ اکران آن نیز یازدهم ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی ۱۳۹۷) اعلام شده است.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.