پوستر و نام بازیگران انیمیشن تلویزیونی She-Ra منتشر شد

19 May 2018 - 16:00

شاهزاده قدرت (Princess of Power) بازگشته است! پوستر ریبوت نت‌فلیکس از انیمیشن She-Ra: Princess of Power (شی-را: شاهزاده قدرت) منتشر شده است و همچنین صداپیشگان آن نیز معرفی شدند. با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین سری She-Ra در سال ۱۹۸۵ منتشر شد و داستان آن حول محور یک شخصیت می‌چرخید: شاهزاده آدورا ملقب به She-Ra، خواهر دوقلوی شاهزاده آدام ملقب به He-Man. در آن زمان، She-Ra برای دختران همان جذابیتی را داشت که He-Man برای پسران. در سری اصلی، آدورا هنگام تولد ربوده شد و به شخصیت هرداک (Hordak) شرور منتصب گردید. اما هنگامی که He-Man را ملاقات کرد، حقیقت را در مورد خودش دریافت و به درستی جانب حق را برگزید؛ She-Ra شمشیر محافظ جادویی را به دست آورد که او را به شخصیت ابرقهرمانیش یعنی She-Ra تبدیل می‌کرد. این قدرت به او توانایی فوق‌العاده‌ای بخشید و او را همچون برادرش نیرومند ساخت. این انیمیشن شخصیتی را ایجاد کرد که به طور خاص برای دختران بود تا بدان‌جا که کمپانی اسباب بازی Mattel، قصد فروش محصولات She-Ra را داشت.

سایت EW پوستر جدید سری She-Ra: Princess of Power (شی-را: شاهزاده قدرت) را به همراه نام صداپیشگان آن منتشر کرد. ایمی کاررو (Aimee Carrero) بازیگر نقش اصلی سری انیمیشن Elena of Avalor (النا از آوالور)، در این انیمیشن نیز نقش شخصیت اصلی یعنی She-Ra را بازی خواهد کرد. همچنین جردن فیشر (Jordan Fisher) که در انیمیشن Moana (موانا) نقش آفرینی می‌کرد، در این انیمیشن نیز در نقش Seahawk ظاهر خواهد شد. دیگر بازیگران انیمیشن She-Ra: Princess of Power (شی-را: شاهزاده قدرت) عبارتند از: مارکوس اسکریبنر (Marcus Sribner) در نقش Bow، لورین توسان (Lorraine Toussaint) در نقش Shadow Weaver، ساندرا اوه (Sandra Oh) در نقش Castaspella، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) در نقش Glimmer، ای جی میشالکا (AJ Michalka) در نقش Catra و رشما شتی (Reshma Shetty) در نقش Angella. در ادامه می‌توانید پوستر و تصویر بازیگران و عوامل She-Ra: Princess of Power (شی-را: شاهزاده قدرت) را ملاحظه فرمایید

نوئل استیونسون (Noelle Stevenson) تهیه‌کننده اجرایی که به خاطر فعالیت‌هایش در سری کتاب‌های کامیک Lumberjanes شناخته شده است، از هیجانش درمورد برگرداندن She-Ra به دنیای نت‌فلیکس صحبت کرد و گفت:

She-Ra جلوتر از زمان خود بود. من بسیار هیجان‌زده هستم که این داستان‌های قدرت زنانه و عشق و دوستی را برگرداندم؛ چرا که احساس می‌کنم درحال‌حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به آن نیازمندیم.

نت‌فلیکس پیش از این اعلام کرده بود که قصد داشته است تا طبق برنامه، She-Ra را سال گذشته در تلویزیون به نمایش درآورد. بنابراین انتظار می‌رود که طی اعلامیه‌ای، تاریخ انتشاری را در سال ۲۰۱۸ برای این انیمیشن اعلام کنند.

اکنون که محبوبیت ابرقهرمانان زن درحال افزایش است، به نظر زمان خوبی است تا تمامی این ابرقهرمانان زن را که در خاطر دختران مانده‌اند، بار دیگر برای آن‌ها زنده کنیم. She-Ra و شاهزاده‌های قدرت باید به درستی با زمانه مدرن خود تطابق یابند؛ زمانه‌ای که ابرقهرمانان زن حتی در فیلم‌های سینمایی نیز مرسوم و رایج هستند. به نقل از دکتر هو (Doctor Who) آینده زن است و به نظر می‌رسد نت‌فلیکس نیز روی این نقل‌ قول حساب باز کرده است!

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.