اولین تصاویر از فیلم Boy Erased

24 May 2018 - 21:00

کمپانی Focus Features اولین تصاویر از فیلم درام آینده‌اش یعنی Boy Erased به کارگردانی جوئل اجرتون (Joel Edgerton) را منتشر کرد. این فیلم براساس کتاب Boy Erased: A Memoir of Identity, Faith, and Family نوشته گرارد کانلی (Garrard Conley) ساخته شده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

Boy Erased داستان جرد (Jared) را روایت می‌کند که پسر یک کشیش باپتیست در یک شهر کوچک آمریکایی است و در سن نوزده سالگی به والدینش اعتراف می‌کند که همجنس‌گرا شده است؛ حال او با یک اولتیماتوم روبه‌رو می‌گردد: در یک برنامه درمان همجنس‌گرایان شرکت کند یا برای همیشه خانواده، دوستان و مذهب خود را از دست بدهد. این فیلم داستان واقعی مبارزه یک جوان برای پیدا کردن خودش را نشان می‌دهد که مجبور به پاسخگویی درمورد همه جنبه‌های هویت خودش می‌شود.

نقش اصلی این فیلم را لوکاس هجز (Lucas Hedges)، بازیگری که برای نقش‌آفرینی در فیلم Manchester by the Sea (منچستر کنار دریا) نامزد بهترین بازیگر مکمل مرد شده بود، ایفا کرده است. همچنین بازیگران برنده اسکار راسل کرو (Russell Crowe) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) نقش والدین مذهبی پسر نوزده ساله را در این فیلم بازی کرده‌اند. از دیگر بازیگران این فیلم نیز می‌توان به جوئل اجرتون (Joel Edgerton)، چری جونز (Cherry Jones)، مایکل بالزری (Michael Balzary)، زاویه دولان (Xavier Dolan)، جو آلوین (Joe Alwyn)، تروی سیوان (Troye Sivan)، امیلی هینکلر (Emily Hinkler)، جسی لاتورت (Jesse LaTourette)، دیوید جوزف کریگ (David Joseph Craig)، تئودور پلرین (Théodore Pellerin)، مادلین کلاین (Madelyn Cline) و بریتون سیر (Britton Sear) اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید منتشرشده از این فیلم را ملاحظه فرمایید:

Boy Erased توسط اجرتون، کری کوهانسکی رابرتز (Kerry Kohansky Roberts) و استیو گولین (Steve Golin) که برای فیلم Spotlight (افشاگر) برنده جایزه بهترین فیلم از آکادمی اسکار شد، تهیه خواهد شد. تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم ربکا یلدام (Rebecca Yeldham)، ان رورک (Ann Ruark)، کیم هاجرت (Kim Hodgert) و تونی لیپ (Tony Lipp) هستند. جاش مک‌لافلین (Josh McLaughlin)، مدیر بخش تولید کمپانی Focus Features نیز این پروژه را به عنوان ناظر کمپانی همراهی خواهد کرد.

خاطرات کانلی سال گذشته توسط انتشارات Penguin Random House به چاپ رسید و اجرتون فیلمنامه اقتباسی Boy Erased را از روی آن به نگارش درآورد. این فیلم دومین تجربه اجرتون در مقام کارگردان پس از فیلم The Gift (هدیه) که برای وی نامزدی جایزه انجمن کارگردانان آمریکا را به ارمغان آورد، می‌باشد. او اخیرا نیز با بازی در فیلم Loving (عاشقی)، نامزدی بازیگری در گلدن گلوب و جایزه انتخابی منتقدین را به دست آورد.

Boy Erased در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.