راسل برند و پائولا پاتون به مایکل کین در فیلم Four Kids and It می‌پیوندند

20 July 2018 - 00:10

راسل برند (Russell Brand) و پائولا پاتون (Paula Patton) به مایکل کین (Michael Caine) و متیو گود (Matthew Goode) در فیلم اکشن ماجرایی خانوادگی Four Kids and It می‌پیوندند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلمبرداری این اثر -که اقتباسی از رمان پرفروش سال ۲۰۱۲ به همین نام به قلم ژاکلین ویلسون (Jacqueline Wilson) است- اوایل این هفته در لوکیشنی در ایرلند به کارگردانی اندی دی امونی (Andy De Emmony) آغاز شد.

Four Kids and It داستان چهار کودک را دنبال می‌کند که از پی بردن به این‌که سفر ساحلی آن‌ها صرفا برای شکل‌گیری پیوندی با خواهر و برادر ناتنی بلقوه‌ی آینده‌شان است به وحشت می‌افتند، سفری که توسط یک زوج، آلیس معتادبه‌کار و دیوید عجیب‌وغریب ترتیب داده می‌شود. این چهار کودک در خلال بحثی به طور تصادفی به موجودی جادویی، شنی و عبوس به نام It برمی‌خورند که می‌تواند روزی یک آرزوی آن‌ها را برآورده سازد. این آرزوی برآورده‌شده با غروب خورشید از بین می‌رود. پس از این‌که تبهکار شروری (که توسط برند ایفا می‌شود) تصمیم می‌گیرد It را بدزد، بچه‌ها باید یاد بگیرند تا با هم همکاری کنند و آرزوهای‌شان را عاقلانه برگزینند.

جولی بینز (Julie Baines) و آن بروگان (Anne Brogan) این فیلم را تهیه می‌کنند و سایمون لوئیس (Simon Lewis) و مارک آسوین (Mark Oswin) فیلمنامه‌ی آن را خواهند نوشت. طناز انیسی (Tannaz Anisi)، گریگوری آر. شنز (Gregory R. Schenz)، جرلدین ایست (Geraldine East) و پل داناوان (Paul Donovan) نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را برعهده دارند.

موجود اسطوره‌ای It که کین صداپیشگی او را برعهده دارد، توسط خالقین تحسین‌شده‌ی این گونه موجودات، برایان و وندی فرود (Brian and Wendy Froud) طراحی شده است. برایان فرود طراح فیلم‌های The Dark Crystal «کریستال سیاه» و Labyrinth «هزارتو» ساخته‌ی جیم هنسون (Jim Henson) بود و وندی فرود خالق اصلی یودای Star Wars «جنگ ستارگان». موجود دیجیتالی این فیلم توسط کمپانی Milk ساخته می‌شود که ساخت جلوه‌های ویژه‌ی فیلم تحسین‌شده‌ی Ex-Machina را برعهده داشت و اسکار بهترین جلوه‌های ویژه را برای این فیلم کسب کرد.

جولی بینز و آن بروگان (تهیه‌کنندگان این فیلم):

از همان لحظه‌ای که ما برای اولین بار رمان ژاکلین ویلسون را خواندیم، داستانی جادویی که صداقت درباره‌ی زندگی خانوادگی امروزی را با داستان کلاسیک تحقق آرزوی E. Nesbit ترکیب می‌کند، می‌دانستیم که آمیزه‌ی جذابی برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال است. ما از این‌که گروه بازیگران برجسته‌ای را برای جان بخشیدن به این داستان ارزشمند در اختیار داریم بسیار هیجان‌زده هستیم.

منبع:The Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.