سریالی با اقتباس از کتاب The Chocolate Wars ساخته خواهد شد

21 August 2018 - 18:00

به گزارش خبرگزاری Deadline، شرکت بریتانیایی Fable Pictures، توسط تهیه کننده فی وارد (Faye Ward) در حال مذاکرات برای ساخت مجموعه‌ای تلویزیونی با اقتباس از کتاب The Chocolate Wars (جنگ‌های شکلاتی) است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

شرکت Fable Pictures با نویسنده‌ی فیلم‌های The Indian Detective «کارآگاه هندی» و Transporter «مامور انتقال» یعنی اسمیتا بی‌هاید (Smita Bhide) و کارگردان فیلم The Aeronauts یعنی تام هارپر (Tom Harper) در این پروژه همکاری خواهد داشت. هارپر همچنین بر روی درام شبکه‌ی BBC به نام War & Peace «جنگ و صلح» نیز کار کرده است. علاوه بر این، هارپر، وارد و هانا فارل (Hannah Farrell) تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه خواهند بود.

کتاب The Chocolate Wars توسط دانا کدبوری (Dana Cadbury) نوشته شده است و داستان رقابت شدیدی برای تولید اولین تخته شکلات دنیا را روایت می‌کند. این کتاب در اصل در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و داستانی ۱۵۰ ساله از خانواده کدبوری را با داستان و حقیقت درآمیخته و بازگو می‌کند. کتاب The Chocolate Wars قصد دارد تا انقلاب صنعت شکلات را به عنوان یک نقطه‌ی عطف در نظام سرمایه‌داری جامعه مورد استفاده قرار دهد.

وارد تهیه کننده‌ی پروژه در این خصوص خاطر نشان کرد:

این یک قطعه‌ی تحریک آمیز تاریخ است که من همیشه از آن غافل شده‌ام. من عاشق این هستم که این موضوع هنوز هم در زندگی روزمره به ما راحتی و آسودگی خاطر ببخشد. این تعاملی پایدار و پیچیده بین خانواده‌هایی است که واقعا به سریال قلب و روح می‌دهند و ما از این بابت که اسمیتا و تام را برای خلق اثری منحصر به فرد روی صفحه‌ی تلویزیون‌ها داریم، هیجان زده هستیم.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.