شبکه ABC دستور ساخت یک بازسازی از سریال Bewitched را توسط Kenya Barris می‌دهد

24 August 2018 - 16:30

کنیا باریس «Kenya Barris» مغز پشت پرده سریال Black-ish شبکه ABC و اسپین‌آف آن یعنی Grown-ish، قبل از پیوستن به نتفلیکس پروژه دیگری را برای این شبکه خواهد ساخت که بازسازی اثر کلاسیک سال ۱۹۶۴ یعنی Bewitched است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این ریبوت داستان جدیدی از سریال Bewitched را به نمایش می‌گذارد، داستان درباره زنی سخت‌کوش و سیاه‌پوست به نام سامانتا «Samantha» است که قدرت‌های یک جادوگر را دارد و با دارِن «Darren» که مردی سفید‌‌پوست است ازدواج می‌کند. ما بیشتر شاهد تلاش‌های آنان برای زندگی کردن در دنیایی مدرن خواهیم بود که حتی با حضور قدرت‌های سامانتا، آنان حس می‌کنند به اندازه یک مرد سفید پوست آمریکایی قوی نیستند. باریس این اثر را به همراه نویسنده و دستیار تهیه کننده Black-ish کارگردانی می‌کند.

سریال اصلی هم از نظر نمرات و هم از نظر فروش موفقیت آمیز بوده است و در طی مدت زمان پخش هشت ساله‌اش در هشت فصل، به یکی از بزرگترین دست آوردهای تلویزیون تبدیل شد که این را مدیون سنت شکنی‌هایش نسبت به مسائل زمان خود بود. در سال ۲۰۰۵ این سریال اقتباسی سینمایی دریافت کرد که ویل فارل «Will Ferrell» و نیکول کیدمن «Nicole Kidman» نقش اصلی آن بودند. این فیلم هم از نظر فروش و هم از نظر نمرات ناامیدانه عمل کرده و شکست خورد.

باریس به تازگی قراردادی سه ساله با نتفلیکس امضا کرده است که بر اساس آن می‌تواند در ساخت و تهیه کنندگی آثار جدید برای سرویس استریم این شبکه دخیل باشد و توانایی تمدید قرارداد به مدت دو سال را دارد. فصل بعدی black-ish از سه‌شنبه شانزده اکتبر «۲۴ مهر» در شبکه ABC پخش خواهد شد و سریال Grown-ish نیز در ژانویه ۲۰۱۹ فصل دومش شروع خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.