پوستر جدید فیلم “جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‌زند” منتشر شد

25 August 2018 - 22:00

دو شرکت فوکس فیچرز (Focus Features) و ورکینگ تایتل (Working Title Pictures) سومین پوستر فیلم Johnny English Strikes Again «جانی انگلیش بار دیگر ضربه می‌زند» را منتشر کردند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید و در انتهای این مقاله پوستر منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید.

فیلم Johnny English Strikes Back، سومین قسمت از سری فیلم‌های طنز جانی انگلیش با هنرنمایی روآن اتکینسون (Rowan Atkinson) است. در این قسمت نیز روآن اتکینسون در نقش مامور مخفی دست و پاچلفتی دوست داشتنی برمی‌گردد. ماجرای این فیلم با یک حمله سایبری شروع می‌شود که موجب فاش شدن اطلاعات تمام ماموران مخفی شهر انگلستان می‌شود و در چنین موقعیتی، جانی انگلیش تنها امید سرویس مخفی بریتانیا است. جانی انگلیش که درخواست بازنشستگی داده بود، به ماموریت بازمی‌گردد و اولین هدف او این است که مغز متفکر پشت این حمله را پیدا کند. با توجه به اینکه جانی انگلیش مهارت‌های اندک و روش کار سنتی دارد، در این ماموریت باید چالش‌های مختلفی را در مواجهه با فناوری روز پشت سر بگذارد تا به موفقیت دست یابد.

این فیلم توسط دیوید کر (David Kerr) کارگردانی شده است و فیلم‌نامۀ آن توسط ویلیام دیویس (William Davies) نگارش شده است. در این فیلم ستارگانی چون روآن اتکینسون، بن میلر (Ben Miller)، اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko)، اما تامپسون (Emma Thompson) و جیک لیسی (Jake Lacy) ایفای نقش می‌کنند. تیم تهیه‌کنندگان فیلم Johnny English Strikes Again را تیم بوان (Tim Bevan)، اریک فلنر (Eric Fellner) و کریس کلارک (Chris Clark) تشکیل می‌دهند.

سری فیلم‌های Johnny English یک اقتباس کمدی از سری فیلم‌های جیمز باند است و اولین قسمت این فیلم‌ها در سال ۲۰۰۳ و با نویسندگی نیل پرویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) و دیویس (Davies) که همگی از نویسندگان فیلم‌های جیمز باند نیز بوده‌اند، نگارش شد و داستان این مامور ام‌آی-۷ را تعریف می‌کرد. در آن فیلم بن میلر، ناتالی ایمبرولیا (Natalie Imbruglia) و جان مالکوویچ (John Malkovich) حضور داشتند. این فیلم با بودجه ۴۰ میلیون دلاری تولید شد و موفق شد تا بیشتر از ۱۶۰ میلیون دلار در سطح جهان به‌فروش برسد.

قسمت دوم این فیلم هشت سال بعد و در سال ۲۰۱۱، با عنوان Johnny English Reborn «تولد دوباره جانی انگلیش» منتشر شد که فروش آن با فروش قسمت قبلی خودش برابری می‌کرد. در این قسمت گیلیان آندرسون (Gillian Anderson)، دامنیک وست (Dominic West)، رزاموند پیک (Rosamund Pike)، دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) و ریچارد شیف (Richard Schiff) هنرنمایی می‌کردند.

فیلم کمدی Johnny English Strikes Again در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۹ منتشر می‌شود. شما در ادامه می‌توانید پوستر منتشر شده را تماشا کنید:

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.