نتفلیکس سرانجام پروژه‌ی Cold Warrior از شین بلک را در دست گرفت

7 September 2018 - 12:25

در یک گزارش هیجان‌انگیز از Collider، با خبر شدیم که نتفلیکس پروژه‌ی شین بلک (Shane Black) که مدت‌هاست در حال توسعه است را تهیه خواهد کرد. نام این پروژه Cold Warrior است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با توجه به گفته‌ی مل گیبسون (Mel Gibson) که احتمال حضورش در این فیلم از سال ۲۰۱۰ وجود دارد، این پروژه بنظر می‌رسد که نزدیک به یک دهه است که در یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) در حال توسعه است. نتفلیکس این پروژه را در اواخر سال گذشته بدست آورد اما اجازه‌ی انتشار خبر را تا به امروز نداده است.

بنابر شنیده‌ها، Cold Warrior در اصل نوشته‌ی چاک ماندی (Chuck Monday) بوده است و یک جاسوس بازنشسته‌ی جنگ سرد را دنبال می‌کند که با یک عامل جوانتر تیم تشکیل داده تا به دنبال یک تروریست بگردند. مایکل منینگ (Michelle Manning) و آنتونی باگاروزی (Anthony Bagarozzi) در کنار دیوید گرینبلت (David Greenblatt) تهیه کنندگان این فیلم هستند.

هنوز حرفی ازینکه آیا شین بلک فیلم Cold Warrior را کارگردانی می‌کند یا نه و آیا فیلم‌ساز دیگری به فیلم اضافه می‌شود یا خیر به میان نیامده است.

شین بلک اکنون به یک افسانه در هالیوود بدل شده است. او همچنین فیلم‌ نامه‌ی فیلم‌هایی مثل Lethal Weapon، The Last Boy Scout و Kiss Kiss Bang Bang را نیز نوشته است. وی کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای مثل Kiss Kiss Bang Bang و Iron Man 3 و The Nice Guys نیز بوده است.

فیلم بعدی او یعنی The Predator در حال حاضر ۳۰ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی فروخته است و دیروز ششم سپتامبر نیز در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو حضور داشته است. The Predator در چهاردهم سپتامبر به طور سراسری اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.