شبکه‌ی CBS زندگی‌نامه‌ی جیمز کومی را به مینی‌سریال تبدیل می‌کند

20 September 2018 - 13:07

مطابق با گزارش هالیوود ریپورتر شبکه‌ی سی‌بی‌اس (CBS) برای اقتباس تلویزیونی از کتاب زندگی‌نامه‌ای A Higher Loyalty «یک وفاداری والاتر» نوشته‌ی جیمز کومی (James Comey) وارد مراحل پایانی مذاکره شده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

کتاب «یک وفاداری والاتر» که در آوریل ۲۰۱۸ منتشر شد داستان جیمز کومی و تجربیات ناگفته‌اش در طی دو دهه فعالیت در دولت فدرال از جمله چهار سال ریاست اف‌بی‌آی (FBI) بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ را روایت می‌کند. کومی عنوان این کتاب را از ادعاهایی اخذ کرده که مطابق با آن‌ها دونالد ترامپ (Donald Trump) در جلسه‌ای خصوصی به کومی گفته بود که در طی تحقیقات درباره‌ی مایکل فلین (Michael Flynn) به او (ترامپ) وفادار بماند. در حالی که کومی تصمیم گرفت به «وفاداری والاتری» پای‌بند بماند که همان وفاداری به عدالت و حقیقت است.

فیلمنامه‌ی این مینی‌سریال توسط بیلی ری (Billy Ray) نوشته خواهد شد که برای نوشتن فیلمنامه‌ی Captain Phillips «کاپیتان فیلیپس» و همکاری در نوشتن فیلمنامه‌ی The Hunger Games و State of Play شناخته می‌شود.

الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) یکی از خالقین و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال‌هایی نظیر Hawaii Five-0 و Star Trek: Discovery تهیه‌کنندگی اجرایی این مینی‌سریال را از طریق کمپانی خود Secret Hideout به همراه شین سلرنو (Shane Selerno) بر عهده دارد. کرتزمن به تازگی قرارداد پرمنفعتی را با شبکه‌ی سی‌بی‌اس برای تهیه‌ی سریال‌های کنونی و آتی به امضا رسانده است. از میان این آثار می‌توان به فصل دوم مجموعه‌ی Star Trek اشاره کرد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.