سریال Why Women Kill به سفارش CBS ساخته می‌شود

25 September 2018 - 12:34

مطابق با گزارش ورایتی (Variety) به سفارش کمپانی سی‌بی‌اس (CBS) سریال درام کمدی Why Women Kill «چرا زنان می‌کشند» از مارک چری (Marc Cherry)، خالق مجموعه‌ی Desperate Housewives «زنان خانه‌دار درمانده» ساخته می‌شود. چری همچنین به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در این پروژه فعالیت خواهد کرد. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

چری:

هر چقدر بخواهیم فکر کنیم که نهاد خانواده در طی چندین دهه رشد یافته است اما بی‌وفایی همچنان می‌تواند زندگی‌مان را ویران کند.

«چرا زنان می کشند» داستان سه زن را در سه دهه‌ی متفاوت روایت می‌کند: یک زن خانه‌دار در دهه‌ی ۱۹۶۰، یک زن مرفه در دهه‌ی ۱۹۸۰ و یک زن وکیل در سال ۲۰۱۸. هر کدام این زنان با بی‌وفایی در ازدواج‌شان درگیرند. این سریال به این مسئله می‌پردازد که چگونه نقش زنان دگرگون شده است اما واکنش آنان به خیانت تغییری نکرده است.

مارک چری:

این سریال به کندوکاو در این مضمون خواهد پرداخت که زمانی که عنان از غرایز بدوی زنان برداشته می‌شود چه اتفاقی رخ می‌دهد و چه عواقب پیچیده و غیرمنتظره‌ای به همراه دارد. برای همکاری با دو کمپانی استثنایی Imagine و سی‌بی‌اس در ساخت این سریال بسیار محظوظ هستم. این کمپانی‌ها شرکای فوق‌العاده‌ای هستند و بی‌صبرانه منتظرم این همکاری شگفت‌انگیز آغاز شود.

برایان گریزر (Brian Grazer)، فرنچی کالفو (Franci Calfo)، مایکل هندل (Michael Handel) و میندی شولتیس (Mindy Schultheis) تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند.

کمپانی سی‌بی‌اس در حال حاضر مشغول کار بر روی پروژه‌های زیر است: Tell Me A Story «داستانی برایم بگو»، یک سریال تریلر روان‌شناسانه که در تاریخ ۳۱ اکتبر پخش خواهد شد، فصل دوم سریال Star Trek: Discovery و اسپین‌آف آن که ساختش به تازگی اعلام شد و بازسازی سریال The Twilight Zone به تهیه‌کنندگی جردن پیل (Jordan Peele)، نویسنده/کارگردان برنده‌ی جایزه ی اسکار.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.