سه بازیگر جدید به بازسازی تلویزیونی First Wives Club اضافه می‌شوند

26 September 2018 - 20:52

مطابق با گزارش Deadline، مارک تالمن (Mark Tallman)، ران‌ریکو لی (RonReaco Lee) و مالیک یودا (Malik Yoda) به جمع بازیگران سریال First Wives Club محصول شبکه‌ی کابلی پارامونت که بازسازی فیلم First Wives Club محصول کمپانی پارامونت در سال ۱۹۹۶ محسوب می‌شود ملحق شده‌اند. دیگر بازیگران این سریال عبارت‌اند از: جیل اسکات (Jill Scott)، میشل بِیث (Michelle Bathe) و میشل بوتیو (Michelle Buteau). با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فیلم First Wives Club اثری کمدی بود که براساس رمانی به همین نام به قلم اولیویا گلداسمیت (Olivia Goldsmith) ساخته شد و دایان کیتون (Diane Keaton)، گلدی هان (Goldie Hawn) و بت میدلر (Bette Midler) در آن بازی کردند. این فیلم داستان سه دوست را روایت می‌کند که ارتباط‌شان را با یکدیگر از دست داده‌اند اما پس از گذشت چندین سال به سبب مرگ دوست‌شان بار دیگر با یکدیگر رابطه برقرار می‌کنند.

این سریال نیز همچون فیلم مذکور در شهر نیویورک رخ خواهد داد و داستان سه دوست را روایت خواهد کرد.: آری (Ari با بازی بیث) یک وکیل بااعتمادبه‌نفس و خوش‌پوش که از حرفه‌اش کنار می‌کشد تا از جاه‌طلبی‌های سیاسی همسرش حمایت کند؛ بری (Bree با بازی بوتیو) یک ابرستاره‌ی موسیقی که شهرتش افول کرده؛ و هنزِل (Hanzel با بازی اسکات) یک مادر و دکتر تحت فشار که سال‌هاست وقت آسایشی برای خود نداشته است. این سه دوست پس از این‌که ازدواج‌شان فرو می‌پاشد به یکدیگر می‌پیوندند و در همین حین از پیوند خواهرانه‌شان نیرو می‌گیرند و البته برای گرفتن انتقام آماده می‌شوند.

تالمن نقش شوهر آری، دیوید (David) را ایفا می‌کند که فردی با انگیزه‌های سیاسی‌ست و بلندپروازی‌اش در این راستا و نیز منیت‌اش ارجح بر همسر و خانواده‌اش هستند؛ لی ایفاگر نقش همسر بری، گری (Gary) خواهد بود که بی‌وفایی‌اش چالشی را برای ازدواج‌شان ایجاد می‌کند؛ یودا نیز کاراکتر دریک (Derrick) همسر بی‌وفای هنزل و غول دنیای موسیقی را به تصویر خواهد کشید.

تریسی اولیور (Tracy Oliver) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال ده‌قسمتی را بر عهده دارد. او همچنین قرار است فیلمنامه‌ی این مجموعه را به رشته‌ی تحریر درآورد. کارن روزِنفِلت (Karen Rosenfelt)، تونی هرناندز (Tony Hernandez) و اسکات رودین (Scott Rudin) که تهیه‌کنندگی فیلم First Wives Club را بر عهده داشتند، تهیه‌‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز هستند. فیلمبرداری این سریال که تاریخ پخش آن ژانویه ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده پاییز پیش رو آغاز خواهد شد.

منبع:Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.