شبکه‌ی فاکس سریالی براساس The Property Brothers می‌سازد

20 October 2018 - 14:30

شبکه ی فاکس (Fox) در حال آماده‌سازی یک سریال کمدی براساس زندگی جاناتان و درو اسکات (Jonathan and Drew Scott) ملقب به برادران پراپرتی (The Property Brothers) است. این سریال It Takes Two نام خواهد گرفت و زندگی این دو برادر دوقلوی همسانِ کارآفرین را دنبال خواهد کرد که در کسب و کار مستغلات به یکدیگر می‌پیوندند چراکه پی می‌برند که در کنار هم بسیار نیرومندتر هستند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

این دو برادر از طریق سریال بسیار محبوب خود به نام The Property Brothers محصول شبکه‌ی HGTV به شهرت رسیدند، سریالی که چندین اسپین‌آف نظیر Brother Vs Brother «برادر علیه برادر» و Property Brothers: At Home بر آن ساخته شد.

فیلمنامه‌ی سریال It Takes Two توسط جان و جاش سیلبرمن (Jon and Josh Silberman) نوشته می‌شود که پیش از این در سریال It’s Always Sunny in Philadelphia کار کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که لحن این سریال چگونه خواهد بود.

برادران اسکات این سریال را به همراه کیم و اریک تننباوم (Kim and Eric Tannenbaum) تهیه خواهند کرد و آستین وینسبرگ (Austin Winsberg) و جیسون وانگ (Jason Wang) نیز تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را بر عهده خواهند داشت.

منبع:Collider

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.