لبرون جیمز در حال مذاکره برای ساخت ریبوت Friday the 13th است

23 October 2018 - 15:10

با غلبه‌ی فیلم‌ ترسناک Halloween «هالووین» در باکس آفیس این هفته بر سایر فیلم‌ها، هواداران فیلم‌های ترسناک در سراسر جهان منتظر یک فرانچایز منحصر بفرد دیگر برای پخش شدن هستند. باید گفت در روز دوشنبه، جیسون وورهیز (Jason Vorhees) و فرانچایز Friday the 13th، با یک تهیه‌کننده‌ی شگفت انگیز، به قصد دادن جانی تازه به این مجموعه اقدام کرده‌اند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارشی از Bloody-Disgusting، لبرون جیمز (Lebron James) و شرکت سرگرمی او یعنی Springhill Entertainment در حال مذاکره با Vertigo Entertainment برای تهیه‌ی این فیلم جدید از Friday the 13th هستند.

لبرون جیمز اخیرا گام‌های بزرگی در دنیای سرگرمی برداشته است. این سوپر استار دنیای بسکتبال و NBA، قرار است در دنباله‌ی Space Jam بازی کند و در کنار رایان کوگلر (Ryan Coogler) تهیه کننده‌ی آن هم باشد و شرکت او Springhill Entertainment استودیوی ساخت آن خواهد بود. گزارش شده است که تولید Space Jam 2 در سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. جیمز همچنین تهیه کننده‌ی The Shop از شبکه‌ی HBO و Warriors of Liberty City  از Starz است.

همه‌ی این اتفاقات پس از رفتن او به لس‌آنجلس در اواخر تابستان امسال اتفاق افتاد. بعد از دو فصل بازی در کلیولند، اوهایو و چند سالی در میامی و فلوریدا، جیمز تصمیمش را برای بستن قرارداد با لس‌آنجلس لیکرز (Los Angeles Lakers) گرفت و این انتقال به او فرصت این را داد که در هالیوود هم، علاوه‌بر بستکبال بدرخشد.

با توجه به ریبوت‌های موفقی که در چندین سال از Friday the 13th شاهد بودیم، اکنون بهترین زمان برای ساختن مجدد فرانچایزی مثل آن است. در حالی که این ژانر، طی یک دوره‌ی حساس، ریبوت‌های ناموفقی را ساخت، همه چیز در سال گذشته با فیلم It «ایت» از استفن کینگ (Stephen King) تغییر کرد. این فیلم در باکس آفیس داخلی ۱۲۳ میلیون دلار کسب درامد کرد. اما فیلم Halloween در باکس‌آفیس داخلی به رقم ۷۷٫۵ میلیون دلار رسید.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.