نادر سلیمانی: قرار بود شخصیت‌های من و هادی حجازی‌فر در «لاتاری» کشته شوند!

27 October 2018 - 19:00

نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون روز گذشته با حضور در برنامه تلویزیونی «من و شما» درباره فیلم «لاتاری» گفت که قرار بود پایان این فیلم به گونه‌ای دیگر رقم بخورد اما به دلیل برخی حواشی، مهدویان مجبور شد که پایان‌بندی فیلم‌اش را تغییر دهد.

در نشست خبری فیلم «لاتاری» در سی و ششمین جشنواره فجر، محمد حسین مهدویان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران گفت که در ابتدا قرار بود پایان‌بندی فیلم سینمایی‌اش کمی فاشیستی‌تر باشد اما پس چندبار بازنویسی، پایان داستان با تغییراتی روبرو شد.

اما روز گذشته نادر سلیمانی مهمان برنامه «من و شما» بود. این بازیگر در ابتدا با اشاره به حضورش در فیلم «نهنگ عنبر» با حالتی کنایه آمیز گفت:

«گویا تدوینگر و کارگردان به این نتیجه رسیدند که حذف کنند و من هم دلیلش را نمی‌دانم. مثل همان اتفاقی که برای «لاتاری» افتاد و برخی از سکانس‌های من حذف شد.».

اما شاید بخش اصلی صحبت‌های سلیمانی به بازی‌اش در فیلم «لاتاری» محمد حسین مهدویان بازگردد. او درباره این فیلم و داستان اولیه آن گفت:

« از ابتدا در فیلمنامه قرار نبود که انتقام شخصی گرفته شود و انتقام به شکل اجتماعی بود. علت این اتفاق هم حرف‌هایی بود که برای فیلم به وجود آمد و حاشیه‌سازی‌هایی که صورت گرفت.»

او  درباره پایان‌بندی اولیه داستان «لاتاری» گفت:

«در فیلمنامه قرار بود من و هادی حجازی فر به آن مراسم برویم و هر دو نفر هم شهید می‌شدیم. اما در زمان فیلمبرداری به خاطر این اتفاقات مهدویان تصمیم گرفت که پایان را به این شکل تغییر بدهد.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.