پوستر فصل دوم Orville منتشر شد

17 November 2018 - 18:00

فاکس پوستر رسمی فصل دوم سریال کمدی Orville را که در آن ست مک فارلن به عنوان کاپیتان اد مرسر نقش‌آفرینی می‌کند، منتشر کرد. اپیزود جدید فصل دوم این سریال در تاریخ یکشنبه ۳۰ دسامبر پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در فصل دوم اد و کلی به مرحله جدیدی از رابطه خود خواهند رسید، در حالی که اعضای خدمه کشتی فضایی با آدم فضایی‌های ناشناخته‌ای روبرو خواهند شد و همچنین رویارویی با دشمن قدیمی کریل و برخورد با تمدن‌های جدید و بازدید دوباره از سیاره موکولس را شاهد خواهیم بود.

آدریان پالیکی در این سریال تحت عنوان فرمانده کلی گریسون، همسر سابق اد مرسر و افسر درجه اول او نقش‌آفرینی می‌کند. همچنین این برنامه شامل پنی جانسون جرالد در نقش دکتر فین، اسکانپت گریمز در نقش گوردون مالوی و پیتر ماکون در نقش فرمانده بورتوس خواهد بود. اعضای فرعی این سریال شامل هالستون سیج در نقش آلارا کیتان، جی. لی در نقش فرمانده لمار و مارک جکسون در نقش ایساک خواهد بود.

همچنین روبرت پیکاردو و مارینا سیرتیس اعضای قدیمی سریال star trek به عنوان بازیگر مهمان در فصل جدید این سریال حضور خواهند داشت. همچنین جاناتان فریک بازیگر سریال star trek: the next generation یکی از قسمت‌های این فصل را کارگردانی خواهد کرد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.