فیلم Sister Act 3 برای دیزنی پلاس ساخته می‌شود

9 December 2018 - 23:30

فیلم Sister Act 3 (راهبه بدلی۳) برای سرویس استریم دیزنی یعنی کانال دیزنی پلاس (Disney Plus) ساخته می‌شود. در نسخه اورجینال Sister Act، ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) نقش یک خواننده کافه را بازی می‌کند که پس از مشاهده یک قاتل رذل و ولگرد، توسط پلیس مورد محافظت قرار می‌گیرد و به عنوان راهبه‌ای در یک محله کاتولیک‌نشین محروم پنهان می‌شود. این فیلم در سال ۱۹۹۰ با فروش موفقیت‌آمیزی در گیشه‌ها روبه‌رو شد. و سرانجام سه سال بعد، ادامه آن تحت عنوان Sister Act 2: Back in the Habit (راهبه بدلی ۲: بارگشت به عادت) نیز ساخته شد. و هم‌چنین در اواسط دهه ۲۰۰۰ تئاتری موزیکال با اقتباس از آن به اجرا درآمد.  در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دیزنی که نسخه اورجینال فیلم را از طریق Buena Vista Pictures توزیع کرد، نهایتا در ۲۰۱۵ روی نسخه بازسازی‌شده فیلم نیز کار کرد. در حالی‌که پروژه دیگر ادامه نیافت اما ماوس هاوس (the Mouse House) هنوز هم آشکارا فیلم Sister Act را باارزش می‌پندارد و هم‌اکنون نیز با استفاده از آوای حروف عنوان آن در حال کار کردن بر روی یک ریبوت از آن است. در فیلم Sister Act 3 ظاهرا قرار است از گروه جدیدی از بازیگران استفاده شود هرچند که گلدبرگ برای بازی دوباره در فیلم اظهار آمادگی و تمایل کرده است.

بنا بر گزارش سایت خبری ورایتی، متن فیلم‌نامه Sister Act 3 توسط رجینا وای. هیکز (Regina Y. Hicks) نویسنده و تهیه‌کننده و کارین گیست (Karin Gist) فیلم‌ساز معروف نوشته می‌شود. این دو، متن فیلم‌های Camp Rock را نیز نوشته‌اند بنابراین تجربه نوشتن کمدی‌های موزیکال برای ماوس هاوس (کانال دیزنی) را دارند. پروژه هنوز در روزهای نخست خود به سر می‌برد بنابراین ممکن است تا اعلام نام کارگردان و گروه بازیگران کمی طول بکشد.

فیلم Sister Act 3 یکی از چندین فیلم لایو-اکشن و سریال تلویزیونی‌ست که هم‌اکنون دارد برای سرویس استریم دیزنی تهیه می‌شود. این کمپانی در حال کار کردن بر روی چندین اثر دیگر نیز برای دیزنی پلاس است از جمله: بازسازی لایو-اکشن Lady and the Tramp (بانو و ولگرد)، نمایشی تلویزیونی به نام High Fidelity (کیفیت عالی) با هنرمندی زو کراویتز (Zoe Kravitz)، سریال‌های لایو‌اکشن دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) و هم‌چنین سریال Star Wars (جنگ ستارگان). دیزنی هم‌چنین قصد پخش فیلم‌های دیگری را نیز دارد مثل یک فیلم کمدی مناسب کریسمس به نام Noelle (کریسمس) به کارگردانی آنا کندریک (Anna Kendrick) که قرار بود اول به صورت تئاتر به نمایش درآید اما حالا قرار است منحصرا توسط دیزنی پلاس پخش شود.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، فیلم Sister Act کاملا با نگرش خانوادگی-اجتماعی دیزنی پلاس مرتبط است. البته طرفداران فیلم‌های اورجینال و همین‌طور کسانی‌که کم‌و‌بیش می‌دانند که تمرکز سرویس استریم دیزنی بیشتر بر پخش فیلم‌های اورجینال است، بی‌شک احساسشان به نسخه سوم اثر نمایش مجدد نسخه اورجینال است. با این‌حال ساخت Sister Act 3 نسبت به بازسازی اثر، ایده بهتری به نظر می‌آید، به خصوص اگر به بازی دوباره گلدبرگ و جمله معروفش “I Will Follow Him” منتهی شود.

به محض دریافت اطلاعات بیشتر، شما را از جزئیات دیگر Sister Act 3 مطلع خواهیم کرد.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.