پیوستن گری اولدمن به فیلم تریلر‌-اکشن The Court

17 January 2019 - 14:02

گری اولدمن (Gary Oldman) با پیوستن به تیم بازیگران فیلم تریلر-اکشن The Courier (نامه رسان)، محصول کشور انگلستان، قرار است برای اولین بار در نقش شرورانه‌ای هنرنمایی کند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال گذشته، گری اولدمن، در کنار اولگا کریلنکو (Olga Kurylenko) دراین فیلم بازی خواهد کرد. این فیلم توسط کمپانی سیگنچر فیلمز (Signature Films) تولید می‌شود؛ کمپانی تولید رو‌به‌رشدی که شعبه‌ای از کمپانی‌های توزیع‌کننده سیگنچر اینترتینمنت (Signature Entertainment) و رولرکاستر اینجل پروداکشنز (Rollercoaster Angel Productions) است.

داستان این فیلم که با توجه به فضای خشونت‌بار لندن طراحی شده‌است، به داستان یک زن نامه‌رسان، با بازی کریلنکو، می‌پردازد که روتین کاری‌اش دچار وقفه می‌شود وقتی‌که متوجه می‌شود که آخرین بسته ارسالی‌اش یک بمب گازی برای کشتن تنها شاهد زنده‌ایست که قرار است در مورد یک مجرم به شدت بی‌رحم، با بازی اولدمن، شهادت دهد.

فیلم The Courier که قرار است فیلم‌برداری‌اش ماه آینده در لندن کلید بخورد، را زاکاری آدلر (Zackary Adler) کارگردانی می‌کند، و مارک گلدبرگ (Marc Goldberg)، جیمز ادوارد بارکر (James Edvard Barker)، دیوید هرینگ (David Haring)، و آندرو پرندرگست (Andrew Prendergast) هم از تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

دوگلس اربانسکی (Douglas Urbanski)، نامزد جایزه اسکار و برنده جایزه BAFTA نیز تهیه‌کننده اجرایی فیلم خواهد بود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.